نسل بعدی آیپد پرو از پنل mini LED استفاده می کند

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 473

اپل یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید محصولات الکترونیکی و خدمات نرم افزاری آن است. این کمپانی شروع کار خود را با ساخت کامپیوتر های شخصی آغاز کرد و هم اکنون نیز در زمره بزرگترین فروشندگان جهانی قرار دارد.

به تازگی در یکی از محصولات جدید اپل به نام آیپد پرو، قرار شده پنل LCD با پنل mini LED جایگزین گردد؛ این اتفاق در سال 2022 قرار است باعث تغییرات بزرگی در شرکت اپل شده و حتی صفحه نمایش تمامی نسل های بعدی تبلت های اپل را نیز وادار به استفاده از پنل OLED کند.

کاربران و علاقه ی آن ها به صفحه نمایش ها بزرگ

به تازگی طی یک نظر سنجی اعلام شده که کاربران دستگاه هایی با صفحه نمایش ها بزرگ را بیشتر از دیگر دستگاه ها دوست دارند. این میزان علاقه در تبلت ها و گوشی های هوشمند و میزان خرید سری های بزرگ تر آن کاملا مشهود است.

به همین دلیل است که دیگر از کلمه فبلت در دستگاه ها استفاده نمی شود چرا که معنای خود را از دست داده اند.

اپل قصد دارد طی نظرسنجی هایی که از کاربران به عمل آورده، دستگاه هایی با تراشه و دوربین های قدرتمند تر را تولید کند؛ در واقع خبر ها به اینجا ختم نمی شوند و انتظار داریم که پنل هم از LCD به mini LED تغییر یابد.

با این حال اپل همچنان از سری های 11 و 12.9 اینچی در گوشی های آیفون خود استفاده می کند. اما استفاده از پنل OLED بسیار بهتر و مدرن تر از نسخه های قبل خواهد بود.

بنا بر خبر ها اپل قرار است تا ابتدای سال 2022 از صفحه نمایش با فناوری mini LED استفاده کند و بعد از آن به سراغ پنل های OLED رود.

علاوه بر این ها قرار است تبلت های آیپد ایر هم که از آیپد پرو ارزان تر اند این پنل mini LED را در ساختار خود به کار گیرند. با این حال مدل های جدید آیپد پرو از اولویت بیشتری در داشتن این پنل جدید برخوردارند و این اتفاقات حداقل تا نیمه ی دوم 2022 اتفاق نمی افتد!.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید