ورود Face ID به مک در آپدیت Big Sur

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 705

احتمالا در نسخه جدید MacOS ، فناوری تشخیص چهره به این دستگاه اضافه شود. همراه ما باشید.

بسیاری از مدل های iPhone و iPad به شما امکان میدهند دستگاه خود را با صورت خود با استفاده از Face ID باز کنید، اما در Mac، شما هنوز هم باید رمز ورود خود را تایپ کنید، یا اپل واچ خود را تنظیم کنید تا به طور خودکار قفل مک خود را باز کند، یا بسته به نوع مدل Mac از انگشت خود و با استفاده از تاچ آیدی امنیت خود را تضمین کنید. اما طبق کدی که اخیراً در آخرین نسخه بتای macOS Big Sur توسط 9to5Mac شناسایی شده است، ممکن است Face ID در آینده به مکینتاش نیز بیاید.

طبق گفته 9to5Mac، کد موجود در بتا ظاهراً به نام رمزگذاری شده اپل برای دوربین TrueDepth اشاره دارد. دوربین TrueDepth همان چیزی است که Face ID را در دستگاه‌های دارای قابلیت شناسایی چهره مانند iPhone 11 و iPad Pro فعال می‌کند، اما هیچ کدام از مدل های مک در حال حاضر در این قابلیت را ندارند. طبق این گزارش، کدهایی از اصطلاحات Face Detect و Bio Capture نیز وجود دارد که تشخیص بیومتریک صورت را نشان می‌دهد.

اگر فناوری تشخیص چهره به سمت مکینتاش بیاید، به نظر می‌رسد می‌توان از آن برای باز کردن قفل دستگاه خود و با برنامه‌های واقعیت افزوده که صورت شما را نقشه برداری می‌کنند، استفاده کرد. قطعا آپدیت جدید macOS Big Sur تغییرات بسیار زیادی را به همراه خواهد و افزوده شدن Face ID میتواند به یکی از جذابترین ویژگی‌های آن تبدیل شود.

سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید