ویجت باتری هوشمند Smart Battery Widget

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اپلیکیشن و گجت و تازه های تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1643

Smart Battery Widget یک برنامه فوق العاده طراحی شده برای نظارت بر فعالیت باتری، ذخیره سازی و شبکه دستگاه شما است و همچنین به لطف ویجت های جدید iOS 14 می توانید آنها را در صفحه اصلی تماشا کنید.

این برنامه نه تنها فعالیت دستگاه شما را کنترل می کند، بلکه می تواند قابلیت استفاده شما را بر اساس وضعیت باتری فعلی و فضای ذخیره سازی دستگاه شما به دلیل الگوریتم های هوشمند تخمین بزند.

این یک برنامه مدرن، سبک و کاملاً تعاملی آمیخته با عملکرد پیشرفته و تجربه کاربری انقلابی می باشد.

امکانات باتری

وضعیت و درصد باتری را مانیتور کنید و همچنین چهار برآورد مختلف در لحظه برای پخش صدا، پخش ویدئو، زمان مکالمه و ساعات باقیمانده بازی بر اساس درصد و ظرفیت باتری ارائه می دهد.

امکانات ذخیره سازی

وضعیت ذخیره سازی دستگاه را مانند حجم کل، فضای خالی و فضای استفاده شده کنترل کنید و همچنین چهار برآورد مختلف در لحظه برای بارگیری / وارد کردن صدا، بارگیری / وارد کردن فیلم، تعداد عکس هایی که می توانید عکس بگیرید و پادکست ها که می توانند در فضای ذخیره سازی دستگاه شما را ذخیره شوند، مشاهده کنید.

امکانات شبکه

داده های فعالیت شبکه / اینترنت دستگاه خود را برای تلفن همراه و wifi کنترل کنید. این می تواند حجم و سرعت فعلی استفاده از شبکه فعلی شما را برای ارسال و دریافت داده به صورت زنده در برنامه مشخص کند.

ابزارک صفحه اصلی

Smart Battery Widget دوباره طراحی ویجت و عملکرد را ابداع کرده است. 12 ابزارک مختلف با اندازه های مختلف برای هر سه ویژگی و برآورد آنها فراهم می کند:

• 3 ابزارک برای وضعیت باتری و برآورد آن

• 3 ابزارک برای حالت ذخیره سازی و برآورد آن

• 4 ابزارک نمودار برای فعالیت شبکه

• 2 ابزارک برای مدیریت بسته شبکه

توجه داشته باشید به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی آیفون، ابزارک های صفحه اصلی همیشه بلافاصله به روز نمی شوند. iOS خودش داده های ابزارک را به روز می کند و این به تعاملات کاربر با برنامه و مکان ویجت در صفحه اصلی بستگی دارد.

جهت دانلود کلیک کنید

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید