ویژگی های هوم پاد مینی

person نویسنده: محمد رضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1064

اپل طی آخرین مراسم معرفی دستگاه های هوشمند خود به معرفی هوم پاد مینی 2020 پرداخت و امسال را با شعار Hi, Speed و همراه با موفقیت های فراوان آغاز کرد. حال با ما همراه باشید تا شما را با قابلت ها و ویژگی های هوم پاد مینی آشنا سازیم.

اپل، شرکتی بسیار معروف در زمینه طراحی و ساختن لوازم الکترونیکی مصرفی، در کنار نرم افزار و سخت افزار رایانه ای و ارائه دهنده ی خدمات آنلاین است که از سال 1976 تا زمان حاضر به ارائه خدمات پرداخته است. اکثر افراد شرکت اپل را به دلیل تولید سخت افزار های خاص به همراه به کارگیری فناوری های نوین می شناسند که از میان آن ها می توان به آی‌پد، آی‌مک، مک‌بوک، آی‌پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی‌وی و ایرپادز اشاره کرد.

چندی پیش نیز این کمپانی بزرگ در بیانیه ای حین معرفی محصولات جدید اش با شعار Hi, Speed به معرفی نسخه ی جدیدی از هوم پاد مینی های خود با قیمت 99 دلاری پرداخت.

شاید برایتان سوال باشد که هوم پاد مینی چیست؟. HomePod یک بلندگوی هوشمند و باورنکردنی می باشد که از 60 میلیون آهنگ و حتی بیشتر با Apple Music همگام سازی شده با گوشی شما بهره می برد!. علاوه بر این ها هوم پاد را می توان نوعی دستیار خانگی نیز به حساب آورد که قادر به انجام کار های روزمره زندگی شما می باشد؛ همین امر هوم پاد را علاوه بر ایجاد محیطی متناسب با حال و احول شما با آهنگ های زیبایش، به یک مرکز کنترل لوازم جانبی نیز تبدیل نماید. 

لازم به ذکر است که تمامی این موارد با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی در این دستگاه طراحی شده است تا تجربه ی کاربری امن و خوبی را برایتان ایجاد نماید.

هوم پاد یک شنوای بسیار خوب است!

هوم پاد مینی دارای ویژگی های جذاب بسیاری است که تعدادی از آن را در قسمت قبل مطرح کردیم حال باید از حرف شنوی هوم پاد برایتان بگوییم!؛ بله، هوم پاد قابلیت شنیدن دستورات صوتی شما و اجرای در لحظه ی آن را دارد. فقط کافی است در خواستی از هوم پاد مانند افزایش ولوم را بکنید، هوم پاد به سرعت به درخواست شما به صوتی صوتی پاسخ داده و عمل می کند. با بهره گیری از قابلیت Voice Over، هوم پاد شما می تواند کنترل های لمسی را توصیف کند. تنها کافی است هوم پاد را با آیپد، آی پاد تاچ یا دستگاه آیفون خود که از Voice Over استفاده می کنند متصل کنید، حال صحبت های شما با دستگاهتان مستقیم به هوم پاد منتقل شده و می توانید میزان صدا را تغییر داده و روند پخش، توقف، آهنگ بعدی و قبلی را بدون نیاز به دیدن صفحه نمایش کنترل کنید.

دستیار صوتی سیری اپل در هوم پاد

برای برقراری ارتباط با سیری دو راه دارید. در اولین راه کافیست در نزدیکی دستگاه هوم پاد مینی خود بگویید Hey Siri، یا اینکه دکمه ی بالای HomePod را لمس کرده و نگه دارید تا دستیارتان فعال شود.

سیری برای درخواست پخش موزیک بسیار عالی است؛ ععلاوه بر این ها سیری می تواند از طریق هوم پاد مینی به شما آخرین اخبار ورزشی، ترافیکی، آب و هوا و غیره را بازگو نماید.

هوم پاد و سیری به کمک یکدیگر همچنین می توانند قرار ها، یاد آوری ها و وظایف شما را یادآوری کرده و به ارسال پیام و قطع کردن تلفن بپردازند.

با استفاده از برنامه ی Home به آسانی می توانید لوازم جانبی خانگی تان که مجهز به Home Kit هسند نیز کنترل نمایید. علاوه بر این ها با کمک گرفتن از یک سری دستورات صوتی ساده که به صورت سفارشی برای تان طراحی شده و متناسب با نیاز های شما هستند، دستورات پیچیده و چند عملیاتی قدیم را به انجام برسانید.

تنطیم حرکات لمسی برای تاچ هوم پاد

در قسمت بالایی هوم پاد قسمتی برای لمس وجود دارد که از طریق بخش Touch Accommodations دستگاهتان می توانید حرکت های دستی و نتیجه ای که از هر حرکت و هر میزان نگه داشتن دست بر روی قسمت لمسی می خواهید را تنظیم نمایید.

یک بار زدن بر روی قسمت لمسی موجب پخش و توقف موزیک یا سیری می شود. دو بار لمس کوتاه موجب رفتن به آهنگ بعدی شده و سه بار لمس کوتاه به آهنگ قبلی بر می گرداند. لمس طولانی سیری را صدا کرده و دکمه های مثبت و منفی به ترتیب برای افزایش و کاهش صدا به کار می روند.

homepo-large.jpg

با هوم پاد وظایف خانگی هوشمند را کنترل کنید!

هی سیری، این دستور کافیست تا هوم پاد مینی شما به حالت شنوا تغییر وضعیت دهد، حال کافیست هر درخواستی که دارید بدهید؛ برای فعالیت های خانه می توان به خاموش کردن چراغ ها اشاره کرد. برای این کار کافیست بگویید Hey Siri, turn off the lights. این گونه Home Pod Mini شما به مرکز کنترل اوزام خانه ای لامپ گرفته تا کل خانه و آن هم فقط با صدای شما تبدیل می شود.

ویژگی های ظاهری هوم پاد مینی

هوم پاد مینی در دو رنگ سفید و Space Gray به کاربران ارائه می شود. ابعاد این دستگاه در طول 3.3 اینچی معادل 84.3 میلی متر و پهنای 3.9 اینچی معادل 97.9 اینچ بوده و وزنی معادل با 345 گرم دارد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید