پورت 10 گیگابیتی در مک مینی M1 کمپانی اپل

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 462

در پایان مراسم Spring Loaded کمپانی اپل از محصول جدید و ارتقا یافته خود رونمایی کرد.

طبق گزارش to5mac9، اپل در کنار آیپد پرو و سایر محصولات و قابلیت های جدید، مدل تازه ای از محصولات کامپیوتری آی مک خود را به کاربران معرفی کرد. در سکوت خبری کوپرتینویی ها، قابلیتی که فقط در محصولات مجهز به پردازنده اینتل وجود داشت (یعنی پورت اترنت 10 گیگابیت) را به مک مینی M1 اضافه کردند.

با اضافه شدن چنین پورتی کاربران می توانند هنگام خرید اینترنتی در قسمت کانفینگ، گزینه اترنت 10 گیگابیتی را انتخاب کرده و به صورت آنلاین محصول مورد نظر را سفارش دهند.

با توجه به این موضوع که پورت اترنت 10 گیگابیتی در مقایسه با مدل سابق پورت اترنت گیگابیت سرعت بسیار بالاتری دارد قابل حدثاست که قیمت بالاتری هم داشته باشد. هزینه استفاده از این قابلیت جدید 100 دلار بیشتر از حالت قدیم است. این محصول 699 دلار به بالا در ایالات متحده بفروش می رسد.

محصول جدید مک مینی M1 پورت اترنت 10 گیگابایتی فقط از طریق فروشگاه اپل استور قابل سفارش می باشد. البته در کشورهایی که نمایندگی رسمی اپل وجود ندارد کاربران می توانند از فروشگاه ها خریداری کنند.

جزییات این کانفیگ در سال گذشته بعد از معرفی مک مینی M1 توسط Apple Authorized Service Providers منتشر شده بود. این محصول جدا از قابلیت گفته شده، تفاوت دیگری در طراحی و پیکربندی خود ندارد.

چیپ M1 این کامپیوتر کوچک 8 هسته پردازشی دارد. از دیگر جزییات مک مینی M1 می توان به 8 یا 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت تا 2 ترابایت و پردازشگر گرافیکی 8 هسته ای و موتور عصبی 16 هسته ای اشاره نمود. همچنین دارای دو پورت USB 4 / تاندربولت، یک پورت HMDI 2.0، دو پورت USB-A و جک ۳.۵ میلی ‌متری هدفون می باشد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید