کاربران آیفون از تخلیه زود هنگام باتری پس از به روز رسانی iOS 14.6 خبر می دهند

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 603

جدیدا شرکت اپل به روزرسانی جدیدی برای گوشی های آیفون ارائه داد. اما در پی این اتفاق مشکلاتی رخ داد.

قصد داریم تا در این مقاله به این مشکل و دلیل رخ دادن آن بپردازیم. اگر علاقه مند هستید که بیشتر در این زمینه بدانید، در ادامه با ما همراه باشید و خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید.

اخیرا کاربران متعددی شکایت می کنند که بعد از انجام بروز رسانی جدید آیفون، شارژ گوشی ها با سرعت زیادی تخلیه می شود.

بروز رسانی هفته گذشته با هدف بهبود های ایرتگ و یک سری موارد دیگر صورت گرفت اما متاسفانه چنین اختلالی برای کاربران رخ داد.

یکی از کاربران گزارش داده است که بعد از بیدار شدن از خواب متوجه خالی شدن کامل باتری آیفون خود شده است. این در حالی است که او بعد از کامل شدن شارژ گوشی اش، هیچ استفاده ای از آن نداشته و مطمئن است که گزینه های گوشی مانند Personal Hotspot و گزینه های دیگر، کاملا خاموش بوده است.

طبق نظر یکی از کاربران، عامل این مشکل برنامه پادکست است. برخی دیگر نیز معتقدند ردیاب اپل ایرتگ باعث خالی شدن شارژ آیفون شده است. اما هنوز دلیل واقعی برای رخ دادن این اتفاق مشخص نشده است.

شاید دلیل این موضوع این باشد که سخت افزار گوشی پیچیده است و نمی توان به نظر های کاربران که با یکدیگر فرق دارند، اکتفا کرد.

همچنین، هنوز مشخص نشده است که این مشکل برای تمام کاربران آیفون رخ داده است یا نه. اما طبق برخی شواهد، احتمال پایین بودن تعداد کاربران مطرح است.

در مشکل مشابهی که در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ رخ داد، کاربران زیادی با مشکل تخلیه شارژ در مدل آیفون ۱۲ پرو مواجه شدند اما این مشکل رفع شد.

لازم به ذکر است که در iOS 14.5 برای کاربران آیفون ۱۲، امکان کالیبراسیون باتری وجود دارد که با استفاده از آن، دلیل تخریب باتری مشخص می شود.

متاسفانه تاکنون، شرکت اپل هیچ توضیحی در رابطه با مشکل خالی شدن باتری در iOS 14.6 ارائه نکرده است.

این در حالی است که شرکت اپل قصد دارد تا نسخه ی بتای OS 14.7 را گسترش دهد. تقریبا وقتی شرکت اپل یک بروزرسانی جدید ارائه می دهد، این قبیل مشکلات رخ می دهند و می توان گفت تقریبا طبیعی است.

اما امیدواریم با ارائه‌ی به‌روزرسانی iOS 14.6.1 توسط شرکت اپل، شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید