گفت و گو با بنیان گذار و مدیر ارشد اپل سرویس ایران را از دست ندهید

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 4127

در طول زمان فعالیت اپل سرویس به عنوان اولین تامین کننده محصولات و قطعات اصلی اپل در ایران، سوالات زیادی راجب نحوه تامین قطعات، تضمین اصالت قطعات، گارانتی و خدمات پس از فروش و ... دریافت کرده ایم. در همین راستا، تیم فنی اپل سرویس با همکاری مدیریت توانست مصاحبه ای را با آقای سید امیر حسینی، مدیر ارشد و بنیان گذار اپل سرویس ایران «CEO» ضبط کرده و به منظور پاسخگویی به سوالات آن را در اختیار شما مشتریان عزیز قراردهد. ما در ادامه این مقاله، خلاصه ای از این گفت و گو را خدمت شما عزیزان ارائه میدهیم.

برای مشاهده ویدیوی مصاحبه، اینجا کلیک کنید.

اپل سرویس ایران در سال 1395 به عنوان اولین مرجع تامین قطعات اصلی و اورجینال اپل در ایران، فعالیت خود را آغاز کرد. همانطور که میدانید، به علت وجود محدودیت و مشکلات سیاسی، دسترسی به خدمات و محصولاتی که در قالب اپل استور های کشور های دیگر ارائه میشوند، در ایران وجود ندارد و به همین علت است که تامین قطعات اورجینال با مشکل رو به رو میشود. اپل سرویس با هدف رفع این مشکل توانست راه حل هایی را برای دور زدن این محدودیت ها پیدا کند. 

قطعات اورجینال و اصلی اپل چگونه تامین میشوند؟

شرکت اپل قطعات مورد نیاز آیفون و یا دیوایس های دیگر خود را در قالب قطعات یدکی به بازار ارائه نمیکند و تمامی قطعاتی که با نام اپل به بازار ارائه میشوند یا فیک هستند و یا اینکه توسط شرکت های تحت لیسانس ارائه میشوند که کیفیت قطعات اورجینال را ندارند. پس راهکار چیست؟

تیم فنی اپل سرویس برای رفع این مشکل، آیفون و یا دستگاه های اپلی دیگر را تهیه میکند و در مرحله اول تمامی قطعات و قسمت های دستگاه را تست کرده تا از سلامت قطعات مطمئن شود. پس از آن قطعات دستگاه را جدا کرده و خدمت متقاضیان هر قطعه ارسال میکند.

قطعاتی که برای هر دستگاه ارسال میشوند، از نظر نو و یا کارکرده بودن در چه وضعیتی هستند؟

اپل هر ساله مدل های جدیدتری از آیفون، آیپد، مک بوک، اپل واچ و ... را به بازار ارائه میکند و از طرف دیگر تولید مدل های قدیمی تر خود را متوقف میکند و به همین علت تهیه مدل های قدیمی تر دستگاه های اپل برای جداسازی قطعات و توزیع آن ها تقریبا غیر ممکن میشود. در این شرایط، ما سعی میکنیم دستگاه های کارکرده در حد نو و کاملا سالم را تهیه کرده و با جداسازی قطعات نیاز شما مشتریان عزیز را برطرف سازیم.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات تست شده هستند و جای نگرانی برای خرید این گونه قطعات وجود ندارد.

در مورد قطعات مدل های جدیدتر ما دستگاه را به صورت نو و پلمپ تهیه کرده و پس از جداسازی قطعات به مشتریان ارائه میکنیم.

برخی از قطعات مانند باتری های آیفون، از سری قطعاتی هستند که با گذر زمان غیرقابل استفاده شده و یا کیفیت خود را از دست میدهند. اپل سرویس برای تامین اینگونه قطعات با تعدادی از شرکت های چینی و همچنین آی استایل امارات گفت و گو هایی را انجام داده تا تامین قطعات راحت تر انجام شوند.

اپل سرویس قطعات چه دستگاه هایی را ارائه میدهد؟

فرقی ندارد که از کدامیک از دیوایس های اپل استفاده میکنید، آیفون، آیپد، مک بوک، اپل واچ، ایرپاد و ... . اپل سرویس آمادگی خود را برای ارائه تمامی قطعات در تمامی دستگاه های اپل و تمامی مدل ها، اعلام میکند.

ما در تیم فنی اپل سرویس ایران آماده پاسخگویی به هرگونه سوال، انتقاد و یا پیشنهاد شما مشتریان عزیز هستیم. امیدواریم که این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید