11-iphone-11-original-battery

باتری آیفون 11 اورجینال | iPhone 11 Original Battery

1٬900٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • دارای گارانتی 6 ماهه 
  • باز شده از روی گوشی / هلث بالای ۹۵٪
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض این قطعه در محل
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری آیفون 11 اپل

اپل با افزایش عمر باتری در سری آیفون 11 توجه کاربران را به سمت خود جلب کرده است. ما در تلاشیم که بهترین و قوی‌ترین باتری که متعلق به شرکت اپل است؛ را به شما معرفی کنیم.

عمر باتری آیفون 11، حدود 11 ساعت و 16 دقیقه است و ظرفیت 3110 میلی آمپر در ساعت دارد.

عمر این باتری نسبت به آیفون های قبلی مانند آیفون XR بهبود یافته است. به طوری که در طول 3 ساعت به طور کامل تلفن شما را شارژ می‌کند، بنابراین شما با تماشای یک فیلم اینترنتی دیگر نگران تمام شدن شارژتان نیستید؛ چرا که فقط 6 تا 7 درصد باتری شما در عرض نیم ساعت کاهش می‌یابد.

اگر اخیرا متوجه شده‌اید که شارژ باتری تان سریع تر از قبل مصرف می شود؛ یا جدیدا باتری خالی کرده و خاموش می شود. در این زمان باتری آیفون‌ را باید تعویض کنید. حتی اگر زمان شارژ کردن آیفون طولانی شده باشد امکان دارد باتری شما به پایان عمر خود رسیده باشد.

از مولفه‌های یک کارکرد خوب برای دیوایس شما باتری با کیفیت مناسب می‌باشد و در بیشتر مواردی که باتری‌های غیر اصلی استفاده می‌شود. گزارش شده عملکرد آیفون به شکل بسیار شدیدی کاهش پیدا نموده و گاهی باعث ریست یا رستارت یا لوپ بوت می‌شود. درنتیجه اصل بودن یا نبودن آن تاثیر بسیار چشمگیری بر عملکرد تلفن همراه شما خواهد داشت.

با توجه به حساسیت این موضوع، نه تنها برای آیفون 11 بلکه برای تمامی مدل های اپل از نسخه‌ های اصلی این محصول استفاده کنید. قابل ذکر است عمر باتری گوشی های آیفون بین 1 تا 3 سال می باشد و پیشنهاد میشود؛ که هر چند سال یک بار آن را تعویض نمایید.

شما می‌توانید باتری آیفون 11 اپل را به صورت اورجینال و به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس تهیه نمایید.

توجه : اگر شما هم با تعویض باتری های بی کیفیت و غیر اصلی خسته شده اید یک بار برای همیشه باتری اورجینال آیفون ۱۱ را خریداری نمایید و بی دردسر به آیفون عزیزتان برگردید

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

مشخصات

نوع باتری
لیتیوم یونی
مشخصات باتری
50 درصد شارژ در طول تنها 30 دقیقه!
فناوری شارژ بیسیم (با شارژر های Qi-certified)
ظرفیت باتری
3110
ولتاژ
3.82
میزان پخش بی وقفه ی موسیقی
تا 65 ساعت
میزان پخش بی وقفه ی ویدیو
تا 17 ساعت
Grade 
1399-12-14

تشکر

با سلام . من باتری گوشی خیلی داغ میکرد و این اواخر روزی ۳ بار شارژ میزدم خیلی پرسوجو کردم ضاهرا اخلاق ۱۱ همینه ولی باتری گوشیو عوض کرد اپل سرویس خیلی اوکی شده و الان با این حجم کارم صبح که از شارژ میکنم تا ۱۰ شب روشنه . ممنون از شما

Grade 
1399-02-07

باتری

سلام آق من گوشیم آیفون یازده چند وقت پیش به خاطر بازی کردن زیاد سلامت باتریش شد نود و نه درصد بعدش دیگه تصمیم گرفتم همه بازیام حذف کنم کلا با گوشیم بازی نمیکنم بیشتر وب گردی و توی تلگرام و واتساپ چت میکنم کلا هر بیست و چهار ساعت گوشیم شارژ میکنم ولی داخل یه ماه پنج درصد سلامت باتریم اومد پایین واقعا جدیدا خیلی سریع مصرف میکنه اخه من کلا پنج ماه این گوشی رو خرید واقعا زورم میاد باتریش اینطور شده لطفا کمک کنید

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

مکنده مخصوص باز کردن آیفون

449٬000 ‎تومان
مکنده مناسب باز کردن آیفون به صورت انبری | I Opener مناسب باز کردن تمام مدلهای آیفون مراقبت از ال سی دی در هنگام باز کردن بدون رساندن آسیب...

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید