اسپیکر بلوتوث زیلوت مدل S24

اسپیکر بلوتوث زیلوت مدل S24

  • پاوربانک زیلوت با قدرت W5 برای استفداده از انواع دیوایس ها، در سه رنگ
  • مجزا
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور 

درحال حاضر، از محصول فقط رنگ مشکی موجود است .

رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

اسپیکر بلوتوث zealot s24 یک محصول قابل حمل از برند زیلوت با صدای بسیار واضح، وزن 230 گرم، قدرت 5 وات و یک باس قوی می باشد. طراحی این اسپیکر به گونه ای است که به راحتی می توانید گوشی موبایل خود را برروی آن قرار دهید و به عنوان یک نگهدارنده گوشی هنگام تماشای ویدئو و یا پخش موزیک از آن استفاده کنید. این اسپیکر از یک میکروفون داخلی برخوردار است که برای شما امکان برقراری و پاسخ گویی به تماس های تلفن همراه به صورت وایرلس را نیز فراهم می سازد.


نوع اتصال این اسپیکر به صورت بی سیم است و از بلوتوث ورژن پنج پشتیبانی می کند که این موضوع سبب برقراری سریعتر اتصال بی سیم می شود. ظرفیت باطری در این مدل 2000 میلی آمپر است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید شش ساعت بدون وقفه از این اسپیکر برای پخش موزیک با بلندی صدای متوسط استفاده نمایید. قابل ذکر است که این اسپیکر از قدرت پنج وات برخوردار است که این امر نشان دهنده توانایی بالای این محصول در ساب ووفر جهت پخش انواع موسیقی با باس قوی می باشد.
اسپیکر بلوتوث zealot s24 از روش های مختلف پخش موزیک مانند کارت حافظه و بلوتوث پشتیبانی میکند تا شما مشکلی برای پخش موسیقی مورد نظر خود نداشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S24  یک میکروفون داخلی نیز دارد که به شما امکان برقراری و پاسخ گویی تماس های تلفن همراه به صورت وایرلس را میدهد. پیشنهاد ما به شما این است که این محصولات را خریداری نموده و از آنها استفاده نمایید.

برای دیدن شارژر و پاوربانک های بیشتر، روی متن کلیک کنید. 

Grade 
1399-01-07

برسی

سلام
خیلی کارآمد بود مرسی

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید