• فقط آنلاین
اسپیکر بلوتوثی لمسی داس Touch 2017

اسپیکر بلوتوثی لمسی داس Touch 2017

تماس بگیرید
بدون مالیات

اسپیکر بلوتوثی لمسی داس 

  • اتصال بی سیم و با سیم 
  • اتصال از طریق جک 3.5 میلی متری،
  • دارای کارت حافظه و بلوتوث و برخوردار از باتری قابل حمل 
  • ارساله  به سراسر کشور

تعداد

اسپیکر بلوتوثی لمسی داس مدل Soundbox Touch 2017 یکی از محصولات برند داس می باشد و از طریق روش های متعددی برای اتصال به دستگاه‌های پخش‌کننده پشتیبانی می‌کند.
در این اسپیکر با بلوتوث نسخه چهار مجهز به EDR ، می‌توان آن را به تمام دستگاه‌هایی که به فناوری بلوتوث مجهز هستند، متصل کنید. استفاده از کابل AUX و جک 3.5 میلی‌متری به شما کمک می کند تا سایر دستگاه‌ها هم بتوانند صدای خود را برای این اسپیکر ارسال کنند.
اسپیکر بلوتوثی لمسی داس از یک میکروفون داخلی برخوردار است که برای کاربران این امکن را فراهم می کند تا بعد از اتصال گوشی موبایل از طریق بلوتوث بتوانند به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهند. در قسمت بالای این محصول، چند دکمه‌ لمسی تعبیه شده که برای کنترل Soundbox Touch استفاده می شوند. این دکمه‌ها از نوع خازنی هستند که کیفیت بالایی دارند و پس از تماس با نوک انگشت عمل می‌کنند. برای کم و زیاد کردن صدا در این دستگاه می توانید از طریق لمس در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت آن اقدام کنید. صدایی که از اسپیکر پخش می‌شود، علاوه بر قدرت بالا از شفافیت خوبی برخوردار است.
کمپانی داس در ساخت محصولات خود از تکنولوژی Passive Radiator استفاده کرده و توانسته بلندگوهایی بسازد که طیف وسیعتری از صدا را با کیفیت و قدرت بالاتر به کاربران خود ارمغان آورد. برخورداری از چنین قدرت صدایی در این اسپیکر یک مزیت بسیار مهم است. باتری داخلی این اسپیکر ظرفیت 2200 میلی‌آمپر ساعت دارد و از قابلیت شارژ برخوردار می باشد.پیشنهاد ما به شما این است که این محصولات را خریداری نموده و از آنها استفاده نمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید