پاوربانک وگر مدل VP-1056 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

تماس بگیرید
بدون مالیات
  • 100% اصلی
  • دارای نمایشگر دیجیتال
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • دو پورت مجزا 
  • ارسال به سراسر کشور 
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

پاور بانک veger 1056 ظرفیت 10000mAh

امروزه به دلیل استفاده بیشتر از لوازم دیجیتال مانند گوشی موبایل و تبلت، سبب شده که این وسایل میزان باتری بیشتری را مصرف کنند و این در حالی است که پیشرفت فناوری باتری‌ها هم پاسخگوی نیاز آنها نیست. به همراه داشتن یک پاور بانک می‎تواند در رفع این مشکلات به شما کمک کند.

پاور بانک مدل VP-1056یکی از محصولاتکمپانی وگر (Veger) است که ظرفیت آن برابر با 10000 میلی آمپر ساعت می باشد. در مواقعی که باتری گوشی موبایل شما خالی شده است و به پریز برق دسترسی ندارید، می توانید از این شارژر همراه استفاده کنید. این شارژر همراه دارای نمایشگر دیجیتال و دو درگاه خروجی USB و دو درگاه ورودی microUSB و USB-C می باشد.

پاور بانک مدل VP-1056 از یک باتری لیتیوم پلیمری برخوردار است که ظرفیتی برابر با 10000 میلی آمپر دارد؛ ضمن اینکه شدت جریان‎های خروجی در این پاوربانک برابر با 1 و 2.1 آمپر است؛ در نتیجه شما می‌توانید تبلت و گوشی موبایل خود را به‌طور همزمان باهم شارژ کنید. این پاور بانک مانند اکثر محصولات مشابه متشکل از درگاه‌های ورودی و خروجی 5 ولتی است.

پاور بانک مدل VP-1056 یک شارژر همراه با کیفیت مرغوب و کاربردی می باشد که در ابعاد 15*67*144 میلیمتر و با وزن 225 گرم به بازار عرضه شده است. در بدنه این محصول از چراغ LED برای نمایش وضیعت شارژ و صفحه نمایشی که میزان شارژ باتری را نشان می دهد، استفاده شده که نمایی زیبا و جذاب به آن بخشیده است. این پاور بانک از دو پورت تایپ C بهره می برد و از قابلیت شارژ ایمن (MultiProtect) نیز برخوردار است. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید با یکسال گارانتی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

مشخصات فنی پاور بانک veger 1056

ابعاد : 15*67*144 میلیمتر

وزن: 225 گرم

نوع باتری: لیتیوم-پلیمری

درگاه USB-C

ولتاژ ورودی و خروجی: 5.0 ولت

شدت جریان ورودی و خروجی: 2.1 آمپر

تعداد درگاه خروجی: 2 عدد

محدوده ظرفیت: 5 تا 10 هزار میلی‌ آمپر ‌ساعت

سایر مشخصات :

نحوه نمایش میزان شارژ باتری

صفحه نمایش LCD

امکان شارژ تبلت

قابلیت شارژ ایمن (MultiProtect)

برای مشاهده کابل و پاور بانک های بیشتر روی متن کلیک کنید . 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

هاب USB-C به USB مدل JCPAL

2٬995٬000 ‎تومان
100% اورجینال دارای ضمانت سلامت فیزیکی آداپتور Type C به مولتی پورت   مناسب برای تبدیل خروجی مک بوک. USB.HDMI.CARD.READER بهترین برند...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید