هدفون سیمی بلوتوثی ارلدام مدل ET-E20

توقف تولید
بدون مالیات
  • اورجینال برند ارلدام
  • مناسب آیفون و اندروید
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور 
تعداد

هندزفری سیم دار بلوتوثی ارلدام

یکی دیگر از مجصولات کمپانی ارلدام، هدفون Earldom e20 است که کاربران زیادی برای کارهای روزمره خود از آن استفاده می کنند. هدفون‌ها به دلیل راحتی کاربران برای گوش دادن به موزیک و پاسخ دادن به تماس‌های خود از محبوبیت زیادی بین کاربران برخوردارند. هندزفری‌های سیمی و بدون سیم هر دو مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران خود را دارند اما هندزفری‌های سیمی محبوبیت بیشتری نزد کاربران دارند.

هندزفری سیم دار Earldom e20 امکانات ساده و مناسبی را برای کاربران فراهم می‌کند و افرادی که ترجیح می‌دهند برای خرید هدفون هزینه زیادی نکنند و از یک هندزفری با قیمت مناسب و امکانات معمولی استفاده کنند؛ می‌توانند این محصول را خریداری نمایند. هدفون ارلدام از طراحى مينيمال و مناسب گوش برخوردار است و با سر گوشی‌های ارگونومیک به راحتی درون گوش قرار می گیرد. همچنین این هدفون دارای کیفیت صدای عالی است. این محصول به دلیل قرار گرفتن در گوش و دور گردن مناسب برای ورزشکاران و افرادی که در طول روز فعالیت می‌کنند؛ است.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

هدست راک مدل RockLava Y10

850٬000 ‎تومان
اورجینال برند راک اتصال از طریق جک 3.5 میلی متری امکان اتصال تمام دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلیمتری دارای قابلیت نویزینگ و حذف صدای اطراف...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید