آداپتور اورجینال 18 وات اپل | Apple 18W USB-C power adapter

925٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • پشتیبانی از حالت فست شارژ
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

تعداد

آداپتور شارژر اپل 18 وات

مهم ترین همراه هر گوشی شارژر آن است. بیشترین استفاده در میان انواع و اقسام لوازم جانبی یک گوشی، شارژر است. استفاده از شارژر اورجینال اپل در روند کار و عمر دستگاه تاثیر فراوانی دارد و از کاهش طول عمر مفید باتری جلوگیری می‌کند.

  • محصول اپل

  • متعلق به نسل جدید شارژرهای PD

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

شارژ سریع که به آن Fast Charging نیز گفته می‌شود، یک قابلیت جدید است که در حال حاضر در اکثر تلفن‌های همراه هوشمند وجود دارد. شارژ سریع از این ویژگی برخوردار است که سبب می‌شود باتری تلفن، تبلت یا هر دستگاه دیگر با سرعت بیشتری نسبت به حالت معمولی شارژ شود. این قابلیت مزایای زیادی دارد؛ به عنوان مثال این ویژگی در روزهای شلوغی که استفاده زیادی از موبایل داریم به راهی قابل درک است.

کلیه دستگاه های دیجیتال که ولتاژ ورودی آنها بین 5 تا 9 ولت باشد می‌توانند از این شارژر استفاده کنند، اما دستگاه هایی مانند آیفون 8 به بالا که از تکنولوژی PD پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند بیشترین بهره را از این شارژر داشته باشند. شارژر دیواری فوق دارایدرگاه خروجی تایپ سی USB-C است؛ بنابراین برای استفاده از این شارژر، به یک کابل که دست کم یکی از کانکتورهای آن تایپ سی باشد، نیاز دارید. کانکتور دیگر کابل بسته به درگاه ورودی دستگاه، می‌تواند تایپ سی، میکرو، لایتنینگ یا دیگر انواع کانکتور باشد. اما A1692 از این توانایی برخوردار است که به تمامی آنها سرویس بدهد.

این محصول بدون کابل عرضه می‌شود. شما می‌توانید کابل اورجینال اپل را متناسب با نیاز خود از فروشگاه اپل سرویس تهیه نمایید. آداپتور برق اورجینال تیغه ای 18 وات اپل با درگاه USB-C شارژ سریع و کارآمدی را در خانه و محل کار به شما ارائه می‌دهد. شما کاربران عزیز می توانید این محصول را از اپل سرویس خریداری کنید. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

Grade 
1399-06-30

شارژر کابل

سلام این شارژر همراه خودش کابل هست یا باید جداگانه تهیه کنیم؟
یک سوال دیگه اگر کابل همراه شارژر نبود باید کابل USB-C به لایتنینگ را تهیه کنیم

Grade 
1399-04-06

کابل همرا

سلام این شارژر کابل هم داره همراهش یا بدون کابل هست؟؟

  • افراد این بررسی را مفید ارزیابی کردند.
Grade 
1399-03-05

کابل

سلام به همراه کابل هست یا بدون کابل مخصوص؟

Grade 
1398-11-23

پاسخ خانم مرادی

بله ۷۲ ساعت نهایتا

Grade 
1398-11-23

زمان ارسال

سه روزه به دستم میرسه؟

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید