پاوربانک پرووان 10000 میلی آمپر مدل Ture

پاوربانک پرووان 10000 میلی آمپر مدل Ture

تماس بگیرید
بدون مالیات
  • دو پورت
  • کلاس وزنی 200 تا 400 کرم
  • نوع باتری لیتیوم _یونی
  • محدوده ظرفیت 5 تا 10 هزار میلی آمپر
  • شدت جریان خروجی 2.1 آمپر
  • قابلیت ویژه : امکان شارژ تبلت ( با شذت جریان 2.0 آمپر و بالاتر )
  • ضمانت سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

با نیاز روز افزون به کوشی های موبایل، یکی از معمول ترین مشکلاتی که با آن مواجه هستیم اتمام شارژ باتری گوشی موبایل است. به دلیل استفاده از برنامه های مختلف مانند مسیر یاب ها و برنامه های کاربردی، شبکه های و پخش موسیقی شارژ باتری در زمان کوتاهی به حداقل می رسد. از این رو پاور بانک ها تولید شدند تا به این نیاز کاربران پاسخ دهند.

پاوربانک pro one true از دو پورت تشکیل شده و در دو رنگ سفید و مشکلی با گارانتی یکساله ارائه می شود. برند ProOne جزو شرکت‌هایی است که طی مدت زمانی کوتاه موفق شده پیشرفت چشم‌گیری داشته باشد. با گسترش و نیاز روز افزون به گوشی های هوشمند، یکی از معمول ترین مشکلاتی که افراد با آن مواجه هستند موضوع اتمام شارژ باتری گوشی موبایل است خصوصا استفاده مداوم از برنامه های مختلف مانند مسیر یاب ها و برنامه های کاربردی دیگر مانند موبایل بانک ها، شبکه های اجتماعی، وبگردی، پخش موسیقی و تماشای فیلم و سریال شارژ باتری را در زمان کوتاهی به حداقل می رسانند. از این رو پاور بانک ها ساخته شدند تا به این نیاز کاربران پاسخ دهند. با توجه به نیاز کاربران، ظرفیت های مختلفی در دسترس کاربران قرار داده شده است. هر چه ظرفیت بیشتر باشد تعداد دفعاتی که گوشی را شارژ می کند نیز به مراتب بیشتر است و هر چه ظرفیت کمتر باشد تعداد دفعات کمتری می توان گوشی را شارژ نمود. اگر کار شما طوری است که مدت زمان زیادی از خانه یا محل کار فاصله دارید و از پریز برق بدور هستید ظرفیت های بالاتر به شما پیشنهاد می شود تا نیاز شما را برطرف سازد. در غیر اینصورت می توانید از ظرفیت های پایین تر استفاده کنید.

اگر دارای دو گوشی یا چند گجت هوشمند هستید، بهتر است از پاوربانک pro one true استفاده کنید که دارای دو پورت خروجی است و می تواند دو دستگاه را به صورت همزمان با هم شارژ نماید. به طور خلاصه از قابلیت و امکانات این گوشی می توان به امکان دو خروجی پورت USB، پورت Micro USB و Typ-C برای شارژ پاوربانک، برخورداری از کابل، امکان شارژ دو گوشی به طور همزمان و امکان شارژ گوشی بیش از یکبار اشاره نمود.

از قابلیت های ویژه پاوربانک pro one true، حسگر یا سنسور تصویر قطعه ای سیلیکونی و حساس به نور در دوربین های دیجیتال می باشد که نقش فیلم های عکاسی که در دوربین های آنالوگ استفاده می شوند، را ایفا می کند. ضمن اینکه کلیدی ترین نقش را در ثبت تصویر دارد. حسگرهای دوربین های دیجیتال معمولا بر دو نوع CMOS و CCD می باشند.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH

1٬115٬000 ‎تومان
شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH، با کیفیت عالی و عملکرد بی نظیر. با استفاده از این شارژر دیواری، به راحتی و با سرعت بالا دستگاه‌های خود را شارژ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید