پاوربانک وگر 5000 میلی آمپر مدل 0409

پاوربانک وگر 5000 میلی آمپر مدل 0409

  • کلاس وزنی : خیلی سبک کمتر از 100 گرم
  • محدوده ظرفیت 5تا10 هزار میلی آمپر
  • شدت جریان خروجی 10 آمپر
  • تعداد درگاه 2 عدد
  • اورجینال
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

پاوربانک veger 0409 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک veger 0409 به میزان 5،000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند دو دستگاه را هم ‌زمان باهم شارژ نماید. فرقی نمی‌کند که چه گوشی یا تبلتی دارید، این دستگاه از کابل شارژ اندروید و یک عدد مبدل تبدیل میکرو به لایتنینگ برخوردار می باشد. با وجود قدرت آن، دارای یک طراحی باریک و مات است که به راحتی میتواند در هر جایی به کمک شما برسد. این شارژر همراه بسیار کوچک، با ضخامت کم و خوش دست است ضمن اینکه وزن کمی دارد و به دلیل سبک بودن دارای حمل راحتی است و می توانید به راحتی آن را حمل کنید بدون اینکه وزن آن شما را اذیت کند.
یک چراغ کوچک بر روی سطح بدنه پاوربانک veger 0409 قرار گرفته که با کم شدن شارژ تغییر رنگ میدهد. روی سطح جانبی، نیز درگاه ورودی microUSB وجود دارد. درگاه‌های خروجی در این پاور بانک می‌توانند حداکثر 1 میلی آمپر جریان را از خود عبور دهند که این جریان برای شارژ تبلت و شارژ سریع گوشی‌های موبایل مقدار مناسبی است.
این شارژر همراه از سنسور هوشمند نیز برخوردار است که سنسور این پاوربانک، قادر است به طور خودکار شدت ‌جریان موردنیاز هر دستگاه را تشخیص ‌دهد و آن را با بیشترین سرعت (حداکثر 1 میلی آمپر) شارژ نماید. به همراه این محصول یک کابل تخت microUSB و مبدل لایتینگ آیفون که درون خود پاوربانک قراردارد. کافی است کابل همراه پاور بانک را به مبدل وصل کنید و کابل را از درگاه USB به پاوربانک اکنون دستگاه آماده شارژ گوشی های اندرویدی و IOS میباشد. پاوربانک veger 0409 قادر است دو گوشی را به طور هم‌زمان شارژ کند؛ اگرچه، مدت‌زمان شارژ افزایش می‌یابد.

شرکت VEGER  یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پاوربانک در دنیا می باشد که محصولات آن از بهترین مواد اولیه ساخته شده و کیفیت مرغوبی دارد. شما می توانید با اطمینان خاطر محصولات این کمپانی را خریداری نمایید.


قابلیت های ویژه: شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) کابل متصل به بدنه

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH

1٬115٬000 ‎تومان
شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH، با کیفیت عالی و عملکرد بی نظیر. با استفاده از این شارژر دیواری، به راحتی و با سرعت بالا دستگاه‌های خود را شارژ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید