پاوربانک برانتون 4400 میلی آمپر مدل metal

پاوربانک برانتون 4400Mha مدل METAL

  •  مناسب برای تمامی سیستم عامل ها
  • ظرفیت 4400رمیلی آمپر
  • شدت جریان 2.1 میلی آمپر
  • فست شارژ دارد
  • 2 عدد USB
  • جنس بدنه : فلز
  • ضمانت سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

Brunton metal 4400


پاوربانکBrunton metal 4400mAh ، یکی از محبوبترین پاوربانک های موجود در بازار می باشد که از یک منبع شارژ پرتابل برخوردار است که شرکت برانتون آن را به منظور استفاده در مکان های مختلفی که دسترسی به شارژ موجود نمی باشد، طراحی و تولید نموده است. جنس بدنه این پاوربانک از فلز آلومینیوم ضد خش است که سبب می شود زیبایی این پاوربانک تا مدت زمانی طولانی حفظ شود.
ابعاد کوچک این پاوربانک در مقابل قدرت بالایی که در شارژ کردن دارد به همراه قابلیت ها و امکاناتش، سبب شده تا این محصول به یک پاوربانک پرتابل قابل شارژ محبوب تبدیل شود. از ویژگی های خاص پاوربانک برانتون مدل Brunton metal 4400mAh می توان به سبک بودن، باطری داخلی و دائمی با دوام، داشتن خروجی شارژ دوتایی، دو عدد خروجی USB و قابلیت شارژ سریع آن اشاره نمود.
این شارژر همراه از میکرو یو اس بی به منظور توانایی شارژ کردن انواع دستگاه های الکترونیکی کوچک به وسیله کابل یو اس بی برخوردار است که سبب شارژ مناسب و عمر باطری آن می شود. قدرت 1 یا 2.1 امپر این شارژر همراه برای شارژ تبلت، تلفن های هوشمند، دوربین، دستگاه های پخش کننده موزیک و دیگر دستگاه های الکترونیکی مناسب و ایده ال می باشد.
پاوربانک Brunton metal 4400mAh ، به علت سبکی و برخورداری از پورت های مختلف و فست شارژ بودن طرفداران بسیاری دارد.

این پاور یک نمایشگر شارژ دارد که میزان شارژ باقی مانده پاور را نشان میدهد. در کناره های پاوربانک برانتون دو کابل USB و میکرو برای شارژ گوشی و دستگاه تعبیه شده که به راحتی درون بدنه دستگاه جای می گیرد. این پاوربانک دارای یک پورت USB نیز است.


اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

پاوربانک Anker 30W 40000mAh مدل A1377

4٬900٬000 ‎تومان
پاوربانک Anker 30W 40000mAh مدل PowerCore A1377 یکی از بهترین راهکارهای تأمین نیازهای شارژ دستگاه های مختلف در هر زمان و هر مکان است. این پاوربانک...

شارژر فندکی مک دودو مدل CC-1900

885٬000 ‎تومان
شارژر فندکی مک دودو مدل CC-1900 یکی از بهترین انتخواب ها می باشد برای شمایی که چندین دستگاه هوشمند دارید و در سفر با خودرو نیاز به شارژ همزمان...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید