پاوربانک ایکس دوریا 10000 میلی آمپر مدل XPG01

پاوربانک ایکس دوریا 10000 میلی آمپر مدل XPG01

  • نشانگر LED
  • محدوده ظرفیت 5 تا 10 هزار میلی آمپر
  • شدت جریان ورودی 1.5 آمپر
  • شدت جریان خروجی 2.1 آمپر
  • ولتاژ ورودی و خروجی 5 ولت
  • کیفیت +A
  • وزن و ابعاد مناسب
  • ضمانت سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

پاوربانک x-doria XPG01 10000 mah


پاوربانک x-doria XPG01 با ظرفیت 10000 mah یکی از محصولات کمپانی مطرح ایکس دوریا می باشد که از ویژگی ها و قابلیت های بسیاری برخوردار است. مشخصات و ویژگی های این شارژر همراه می توان به وزن حدود 320 گرم، باتری لیتیومی، نشانگر LED جهت نمایش میزان شارژ باتری، محدوده ظرفیت 5 تا 10 هزار میلی ‌آمپر ‌ساعت، شدت جریان ورودی 1.5 آمپر، شدت جریان خروجی 2.1 آمپر، ولتاژ ورودی و خروجی 5 ولت، ظرفیت اسمی 10000 میلی‌آمپر ساعت اشاره نمود.
با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های روز دنیا، نیاز بشر به استفاده از ابزارهایی که کاملا از تکنولوژی های نوین بهره می بردند، بیشتر می شود. در عصر حاضر می توان گفت که زندگی بدون این فناوری ها غیر ممکن به نظر میرسد. پیدایش پاور بانک ها یک راه حل اساسی و کاربردی برای تامین انرژی گوشی های موبایل و گجت های هوشمند است و در حال حاضر نسل جدیدی از پاور بانک ها به بازار وارد شده اند که نه تنها کاربری معمول شارژرهای همراه یعنی امکان شارژ با سیم را دارند بلکه امکان شارژ بی سیم برای دستگاه هایی که از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند را نیز دارا هستند. کمپانی ایکس دوریا یکی از بهترین شرکتهای های شناخته شده در طراحی و تولید این نوع شارژرهای همراه می باشد. فناوری صفحه‌ هوشمند دیجیتالی به‌کار رفته در ساختار دستگاه میزان شارژ مصرفی دستگاه را به‌ صورت دیجیتال، نمایش‌می‌دهد. با وجود این تکنولوژی شما همیشه از میزان شارژ مصرفی و باقیمانده این شارژر همراه، مطلع خواهید بود. پاوربانک x-doria XPG01 10000 mah علاوه بر اینکه ایمن‌ترین نرخ شارژ را برایتان ایجاد می کند، پرسرعت‌ترین امکانات شارژ ممکن را نیز برای شما به ‌ارمغان می ‌آورد. در این پاوربانک از سیستم ایمنی چندمنظوره‌ جهت ایمنی و حفاظت دستگاه استفاده شده است.
از دیگر امکانات و قابلیت های این پاوربانک می توان به اختصار به دو خروجی پورت USB، پورت Micro USB و برای شارژ پاوربانک، کابل همراه Micro USB به USB، نشانگر led برای نمایش میزان شارژ و قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه با هم اشاره نمود.

شما عزیزان می توانید این محصول با کیفیت را خریداری نموده و از قابلیت های آن استفاده کنید. این محصول از قابلیت ها و ویژگی های بسیاری برخوردار است ضمن اینکه قیمت مناسبی نیز دارد. این محصول گزینه مناسبی است که می توانید آن را خریداری و استفاده کنید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH

1٬115٬000 ‎تومان
شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH، با کیفیت عالی و عملکرد بی نظیر. با استفاده از این شارژر دیواری، به راحتی و با سرعت بالا دستگاه‌های خود را شارژ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید