پاور بانک اپل واچ کوتتسی 5200Mha مدل PB5119

  • مناسب آی واچ و موبایل
  • باتری 5200 میلی آمپری
  • ابعاد112*24*42 میلی متر
  • وزن 137 گرم
  • مجهز به فناوری QI
  • ضمانت سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

پاوربانک اپل واچ 5200 میلی آمپر ساعت، برند کوتتسی

یکی از محصولات برند کوتتسی است که مناسب آی واچ و موبایل می باشد. آی واچ (iWatch) نسل جدید ساعت های هوشمند شرکت اپل هستند که از محبوبیت بسیار زیادی در بازار برخوردارند و طرفداران بسیاری نیز دارند. تنها مشکل این محصولات میزان کم نگهداری شارژ آن می باشد. کمپانی کوتتسی برای رفع این مشکل اقدام نموده و بدین منظور محصولی با نام پاوربانک وایرلس  Coteetci PB5119 تولید کرده که قادر است آی واچ شما را در هر زمان و مکانی که لازم است شارژ کند و دیگر نیازی نیست که شما نگران خاموش شدن آن باشید.
پاوربانک اپل واچ 5119 coteetci از یک باتری 5200 میلی آمپری برخوردار می باشد که قادر است در مدت زمان 3 تا 4 ساعت به شارژ کامل خود برسد و بعد از آن آی واچ شما را با شدت جریان و ولتاژ 5V-1A شارژ نماید. ابعاد این پاوربانک حدود 42*24*112 میلی متر و وزن ان 137 گرم است که به راحتی می توانید آن را در هر مکانی که دوست دارید به همراه خود داشته باشید.
بر روی بدنه این پاوربانک محل قرار گیری آی واچ کاملا مشخص شده و شما به راحتی می توانید با قرار دادن این محصول در جای مورد نظر فرآیند شارژ را آغاز کنید. ضمنا بر روی بدنه پاوربانک 4 چراغ led قرار گرفته که میزان شارژ این محصول را به شما نشان می دهد. در حاشیه این پاوربانک یک پورت USB قرار دارد که می توانید با استفاده از آن گوشی موبایل خود را نیز شارژ نمایید.
شارژر وایرلس کوتتسی دارای پایه نگه دارنده ای است که برای شارژ انواع اسمارت فون ها تعبیه شده است. این شارژر از این قابلیت برخوردار است که از طریق شارژ بدون سیم، اپل واچ را تا ۴ بار شارژ کند.

تجربه ی بهترین کیفیت، همراه با اپل سرویس

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

کابل شارژ 2 متری آیفون Baseus

449٬000 ‎تومان
کابل شارژ 2 متری آیفون Baseus مدل CALKLF-CG1 یکی از بهترین کابلهای شارژ پس از کابل اورجینال شرکتی اپل می باشد، که با استقامت بالا و کیفیت بی نظیر...

پایه شارژ دو کاره SwitchEasy

2٬150٬000 ‎تومان
100% اورجینال برند SwitchEasy شارژ همزمان آیفون با اپل واچ یا ایرپاد بیشترین سازگاری با آیفون سری 12 به بالا دارای ضمانت اصالت و سلامت...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید