شارژر دو پورت Rockspace Sugar Traver Charger

شارژر دو پورت Rockspace

شارژر دو پورت Rockspace Sugar Traver Charger


  • ولتاژ ورودی 100-240 ولت
  • استاندارد های ROHS و FCC، CCC
  • مقاوم در برابر ولتاژ اضافی / افزایش دما / حرارت
  • نشانگر LED
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

شارژر دو پورت  SUGAR

این شارژر از دو پورت USB تشکیل شده که توانایی شارژر دو دستگاه را به صورت همزمان داراست. دو شاخه این شارژر قابلیت جمع شدن دارد که به حمل آسان و کم حجم تر شدن آن کمک میکند. از ویژگی های مهم این آداپتور شارژ می توان به توان 30W و پشتیبانی آداپتور شارژر راک از فناوری شارژ سریع کوالکام 2.0 و 3.0 اشاره کرد.
یکی از پورت های USB این آداپتور دارای شدت جریان 2.4 آمپر و دیگری از QC 3.0 و FCP پشتیبانی می کند. در نتیجه دستگاه هایی که به این وسیله برای شارژ متصل می شوند، با سرعت بالاتری شارژ خواهند شد. البته برای استفاده از تکنولوژی شارژ سریع، باید علاوه بر داشتن شارژ سریع، گوشی موبایل یا دستگاه دیجیتال شما با دریافت شارژ سریع سازگار باشد. اصول شارژ سریع این است که توان بیشتری را به باتری ارسال نمیاد تا عملکرد شارژ سریعتر انجام شود.
پوشش خارجی آداپتور شارژ سریع راک از مواد اولیه ضد آتش ساخته شده است. این بدنه در برابر حرارت و خش مقاوم می باشد که این موضوع سبب بالا بودن استانداردهای ایمنی شارژر است. آداپتور شارژر سری Sugar راک با اکثر گوشی ها و تبلت های هوشمند کمپانی های مختلف مانند اپل، سامسونگ، سونی، هواوی، نوکیا، اچ تی سی و ... سازگار است.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید