• حراج!
xiaomi-redmi-earbuds-basic-2s

هدفون شیائومی ردمی گلوبال | Xiaomi Redmi EarBuds Basic 2s

998٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • اورجینال برند شیائومی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • دارای گواهینامه IPX4
  • سازگار با تمام دستگاه‌های دارای بلوتوث
  • ارسال به سراسر کشور

تعداد

هدفون شیائومی ردمی گلوبال

در سال‌های اخیر ایرپاد‌های اپل از نظر محبوبیت رشد زیادی داشته است؛ اما متاسفانه قیمت بالای آن موجب شده است تا کاربران از خرید آن منصرف شوند.

کمپانی شیائومی در این راستا از هدفون‌‌های بی‌سیم خود با نام ایرداتز گلوبال رونمایی کرد. این محصول با نصف قیمت ایرپاد‌ باعث شده است تا یکی از رقیب‌های اصلی هدفون بی سیم اپل تبدیل شود. مزیت هدفون شیائومی ردمی گلوبال به قیمت کمتر آن منتهی نمی‌شود و از نظر کیفیت و امکانات نیز مورد توجه قرار گرفته است که بعضی از آنها به شرح زیر است:

طراحی آرگونومیک و حذف صدای مزاحم اطراف

این هدفون حدود 4.1 گرم وزن دارد و کاملا در گوشی قرار می‌گیرد؛ طراحی ارگونومیگ هدفون شیائومی ردمی گلوبال باعث افزایش عملکرد و کاهش قیمت شده است!

سادگی و ظرافت به کار برده شده در محصول مذکور باعث افزایش راحتی کار نیز شده است. این محصول از نظر شکل ظاهری با سری قبل از خودش تفاوتی ندارد و تنها در رنگ مشکی موجود میباشد. صدای شفاف و با کیفیت عالی به دلیل جنس بدنه و پوشش بلاشتک پلاستیکی و داریور 7.2 میلیمتری است.
قابل ذکر است که ایرداتز شیائومی در برابر آب و رطوبت مقاوم است و به همین دلیل دارای گواهینامه IPX4 می باشد.

اتصال پایدار و قوی

این هدست‌ شبیه Airpods ld fhan و دارای بلوتوث نسل پنجم برای اتصال و همگام سازی آسان است. برد هدفون شیائومی ردمی گلوبال تا فاصله 10 متری بدون قطعی و نویزینگ برقرار است. ایرداتز شیائومی از باتری 40 mAh بهره می‌برد که اگر به صورت دوتایی استفاده شود؛ توان پخش موسیقی به مدت 4 ساعت را دارا است و می‌تواند از طریق کیس باتری 300 میلی آمپر ساعت این زمان را تا 12 ساعت افزایش داد و به شما این اجازه را می‌دهد تا فقط با ضربه زدن به هدست موسیقی را پخش و یا متوقف کنید. 

میکرفون و دستار صوتی

با اسپیکر و میکرفون هدفون گلوبال دیگر نباید نگران قطعی صدا در هنگام برقراری تماس باشید؛ همچنین دستیار صوتی ایرداتز امکان انجام هر کاری را بدون گوشی می دهد، بطور مثال شما میتوانید پس از اعلام دستور عکس گرفتن به دستیار صوتی مذکور و فشردن دکمه روی یکی از گوشی‌ها، دوربین گوشی بصورت خودکار پس از تایمر لحظات شما رو ثبت می‌نماید!!

Grade 
1398-09-29

نظر شخصی

من اینو خریدم چون واقعا هزینه ایرپادو نداشتم بدم
خیلی ازش راضی هستم آهنگ گوش میکنم و تلفن جواب میدوم
در گوش خیلی خوب قرار می گیره و بسیار سبک هست
کلا شیائومی محصولاتش با کیفیته
مرسی

  • افراد این بررسی را مفید ارزیابی کردند.
نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

هدست راک مدل RockLava Y10

850٬000 ‎تومان
اورجینال برند راک اتصال از طریق جک 3.5 میلی متری امکان اتصال تمام دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلیمتری دارای قابلیت نویزینگ و حذف صدای اطراف...

هدفون طرح ایرپاد دکمه دار

توقف تولید
هدفون کپی فیک ایرپاد سازگاری با تمام گوشی های بلوتوث دار کیفیت صدا معقول و قابل قبول شباهت با ایرپاد اصلی دارای دکمه قطع و وصل  دارای...

کیت تمیز کننده ایرپاد و آیفون

298٬000 ‎تومان
تمیز کردن گوشی و ایرپادهات رو به سادگی و بدون خطر از دست دادن کیفیت صدا می‌خوای؟ گوشی و ایرپادهات رو به راحتی و به طور کامل تمیز کن و از صدای بلند...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید