مچ بند شیائومی سری 4 گلوبال | Xiaomi Mi Band 4 Global SmartBand

مچ بند شیائومی سری 4 گلوبال | Xiaomi Mi Band 4 Global SmartBand

توقف تولید
بدون مالیات

مچ بند شیائومی سری 4 گلوبال | Xiaomi Mi Band 4 Global SmartBand

  • صفحه نمایش لمسی
  • فرم صفحه: بیضی
  • مقاوم در برابر نفوذ آب تا حداکثر 60 دقیقه در عمق 50 متری 
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

مچ بند هوشمند شیائومی مدل 4 Mi Band نسخه گلوبال جدیدترین مدل دستنبد سلامتی برند شیائومی است که برای خارج از چین طراحی شده است. شیائومی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کمپانی‌های دنیای دیجیتال است که هر ساله محصولات باکیفیت و مرغوبی را به بازار ارائه می دهد. این برند خیلی سریع توانسته با تولید محصولات باکیفیت، مشتریان هدف خود را شناسایی نموده و بازار های جهانی را به خود اختصاص دهد.
شیائومی در طراحی این محصول، از قابلیت جنجالی ECG که نخستین بار در طراحی اپل‌واچ سری ۴ پیاده سازی شد، به عنوان مزیت رقابتی استفاده کرده که این حرکت هوشمندانه، باعث فروش بسیار بالای این محصولات شده است. این امکان بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته و می توانند با خرید این محصول از این ویژگی منحصر به فرد آن استفاده کنند.


این مچ بند، جانشین Mi Band 3 می‌باشد که در سال گذشته رونمایی گردید. این محصول جدید از سخت افزار بهتر و ویژگی‌های بهبود یافته‌تری نسبت به سری قبل برخوردار است. کمپانی شیائومی با افزایش 39.9 درصدی اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی، سایز صفحه نمایش این مچ بند را به 0.95 اینچ رساند، این مچ بند از یک صفحه نمایش AMOLED تمام رنگی، ضد خط و خش، ضربه و تمام لمسی برخوردار می باشد. اگر کسی پیامی برای شما در تلفنتان ارسال کند و یا تماسی داشته باشید، دستبند سلامتی شیائومی به شما از طریق ارتعاش یادآوری می‌کند، بنابراین هرگز تماسی را از دست نمی دهید.
مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4دارای حسگرهای شش محوره با طراحی خاص است و قادر است با دقت بسیار بالا، لحظه به لحظه، به صورت 24 ساعته، تمامی فعالیت های شما اعم از تحرک، میزان قدم ها، مسافت، فعالیت های ورزشی را زیر نظر بگیرد، آن ها را آنالیز و پایش کند، اطلاعات مربوط به سلامتی شما را ثبت و گزارشات آن را به شما اعلام نماید. گزارش این اطلاعات سلامتی می تواند شامل میزان کالری سوزانده شده، ضربان قلب، عدم تحرک و دیگر موارد باشد.
با اتصال این مچ بند به گوشی موبایل خود و از طریق برنامه Mi Fit شما می توانید به تمامی قابلیت های متعدد این محصول دسترسی پیدا کنید و نمودار هایی را جهت بهبود فعالیت های خود مشاهده کنید، اندازه گیری بسیار دقیق ضربان قلب شما یکی از شاخص ترین امکاناتی است که این مچ بند در اختیار شما قرار می دهد و دستگاه در صورت تشخیص هر گونه اختلال در کار سیستم ضربان قلب به شما آلارم و هشدار می دهد.


مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 به دلیل برخورداری از قابلیت ضد آب بودن، در دسته‌ حامیان ورزشی قرار گرفته است. یک سنسور سه منظوره در این محصول قرار دارد که می‌تواند حرکات مختلف شنا را تشخیص داده و بر آن‌ها نظارت کند. به دلیل ضدآب بودن این مچ بند، به راحتی می‌توانید تا عمق 50 متری شنا کنید و نگران آسیب دیدن مچ‌بند خود نباشید.
از ویژگی ها و قابلیت های مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 امکان نمایش اعلانات برنامه ها، نمایش پیام ها، رد تماس، تنظیم یادآور، کنترل موسیقی و دیگر موارد می باشد. این محصول از یک باتری قدرتمند 135 میلی آمپر ساعتی بهره میبرد؛ عمر و دوام شارژ باتری این مچ‌بند، رقمی بین ۱۵ الی ۲۰ روز گزارش شده است که همین مسئله کافیست تا این مچ‌بند در لیست بهترین‌ها قرار بگیرد.
این مچ بند هوشمند از طراحی ظریف و زیبایی برخوردار است، ضمن اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد، در حالیکه از امکانات و قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است. این محصول می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که ضمن زیبایی، قصد دارند محصولی با کیفیت مرغوب و مقرون به صرفه خریداری نمایند.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ساعت هوشمند اسکمی 1358 skmei

1٬200٬000 ‎تومان
ساعت هوشمند اسکمی 1358 Skmei اسپرت دوست داشتنی، مناسب فعالیتهای روزمره و شرایط سخت کاری ۱۰۰٪ اورجینال مناسب شرایط سخت ضد آب ارسال به...

ساعت هوشمند Amazfit شیائومی

توقف تولید
اولین ساعت هوشمند Amazfit با یک صفحه نمایش لمسی خازنی، طراحی ورزشی مناسب و بسیاری از ویژگی های مفید مانند سنسور ضربان قلب، اطلاعات فشار، GPS و گام...

دستبند هوشمند تناسب اندام Fl256

850٬000 ‎تومان
دستبند هوشمند تناسب اندام بهترین انتخواب برای ما که به تناسب اندام اهمیت می دهید و از نحوه کالری سورزی و فعالیتهای روزانه خود مطلع می شوید. مناسب...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید