بدنه و قاب پشت آیفون 8 بدون فلت قیمت

بدنه شاسی آیفون 8 | iPhone 8 Body Back Panel

1٬780٬000 ‎تومان
بدون مالیات

بدنه قاب شاسی آیفون 8

iPhone 8 Body Back Panel

________________________________________________

  • کیفیت های کپی
  • موجود در رنگ های استاندارد
  • آماده مونتاژ
  • حفظ آنتن دهی گوشی
  • ارسال به سراسر کشور 

اورجینال

تعویض بدنه شاسی آیفون 8

رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

بدنه شاسی آیفون 8 | iPhone 8 Body Back Panel

  • درب پشت شیشه‌ای
  • فریم بدنه
  • به همراه کلید

در این دنیای شلوغ که گوشی مانند اعضای بدن افراد شده است، هر لحظه امکان خراش برداشتن، افتادن و در نتیجه آسیب دیدن گوشی شما وجود دارد.

معمولا این حوادث به اجزای داخلی آیفون آسیب نمی رساند؛ چرا که قاب مستحکمی از آن حفاظت می کند.

اما این قاب شکل و شمایل شیک خود را از دست داده و بعد از مدتی شما را ناراحت می‌کند.

اپل سرویس سعی دارد تا با ارائه بدنه و قاب شاسی آیفون 8 با دو کیفیت اصلی و های کپی، روح دوباره ای به شکل ظاهری و مقاومت ایفون شما عزیزان هدیه دهد.

برای خرید فلت های بدنه ایفون 8 اینجا کلیک کنید!!

همچنین پیشنهاد میکنیم که با خرید قاب سیلیکونی از بدنه ایفون 8 خود محافظت کنید.


تعویض بدنه آیفون

برای تعویض بدنه و قاب پشت، گوشی باز شده و باتری و مادربرد روی قاب جدید نصب می‌شود. با توجه به سختی کار، می‌توانید گزینه نصب در محل (تهران) را انتخاب کنید تا تعمیرکار اپل سرویس در محل کار یا خانه، بدنه را تعویض کند.

در صورتی که خودتان عملیات نصب را انجام می‌دهید، در کنار سفارش قطعه، در صورت تمایل ست تعمیرات آیفون را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید.


مشخصات شاسی آیفون ۸

آیفون 8 نسل جدید گوشی های قدرتمند اپل که از نوآوری در ساخت بدنه با استفاده از شیشه بهره می‌برد. همانند سری‌های پیش کلید پاور در لبه‌ی سمت راست، کلیدهای ولوم و سویچ نوتیفیکیشن در لبه‌ی چپ و پورت لایتنینگ و اسپیکر در لبه‌ی پایینی قرار دارند.

بدنه‌ی آیفون سری جدید، مهم‌ترین تفاوت ظاهری نسبت به سری‌های قبلی است. شرکت اپل این بار به جای استفاده از طرح همیشگی فلزی، از ترکیب فلز و شیشه برای این سری استفاده کرده است.

ترکیب فلز و شیشه ترکیب محبوبی بین شرکت‌های بزرگ برای طراحی گوشی‌ها شده است. یکی از دلایل شرکت اپل برای دست به کارشدن برای ساخت بدنه‌ی شیشه ای، امکان شارژ وایرلس بود.

همچنین از مزایای شیشه‌ای بودن بدنه می‌تواند راحت‌تر بودن عبور سیگنال‌های مخابراتی از آن باشد. برخلاف سری‌های پیش که اپل از نوار پلاستیکی معروف برای طراحی بدنه‌ استفاده می‌کرد، در این سری خبری از آن‌ها نیست و این موضوع باعث تقویت آنتن دهی موبایل می‌شود.

بدنه‌ی این گوشی از مقاوم‌ترین شیشه هایی‌ ست که تاکنون در ساخت موبایل استفاده شده ولی استفاده از شیشه در بدنه این گوشی منجر به افزایش وزن آن شده است.

فریم فلزی زیر پنل شیشه ای همرنگ با بدنه و جنسش آلومینیوم سری 7000 است که در صنایع هوایی به کار می‌رود.

با اینکه اپل مدعی قوی بودن پنل شیشه‌ای و دارابودن زیرساخت فولادی است بازهم استفاده از گارد توصیه می‌گردد. سری جدید به دلیل وجود شیشه در ترکیب آن از سری‌های پیش شکنندگی بیشتری دارد و اگر از آن دسته هستید که نگران باقی ماندن اثر انگشتتان روی قاب پشتی گوشی هستید.

باید اضافه کنیم که پوشش اولئوفوبیکی که اپل در طراحی بدنه به کار برده جایی برای این نگرانی شما نخواهد گذاشت و اثرات انگشت به راحتی قابل پاک شدن هستند. زیبایی و خوش دستی فوق العاده ی این گوشی به دلیل بدنه آن، برای هرکس که یکبار این گوشی را در دست گرفته، اثبات شده است.


«اپل سرویس ایران حس خوب خرید قطعات اورجینال»

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید