باتری اپل واچ سری 5 سایز 44 میلیمتری

1٬690٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • سایز 44 میلیمتر 
  • 100% اورجینال 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • امکان تعویض در واحد خدمات 
  • ارسال به سراسر کشور  
تعداد

باتری اپل واچ سری 5 سایز 44 میلیمتری

اپل واچ سری 5 در سال 2019 در دو ابعاد 44 و 40 میلیمتری معرفی شده است. باتری تعبیه شده در این سری مانند دیگر محصولات شرکت اپل از باتری‌های لیتیوم یونی بهره می‌برد. این باتری‌ها نسبت به نسل قبلی خود یعنی باتری لیتیوم پلیمری از عمر و ظرفیت بیشتری برخوردار هستند. عمر این باتری‌ها به صورت مفید حدود 2 الی 3 سال است. ظرفیت این باتری‌ها با توجه به امکانات و مشخصات فنی هر دستگاه متفاوت است که این میزان در اپل واچ سری 5 حدود 296 میلی آمپر ساعت است. باتری‌ها لیتیوم یونی با مراقیت و شارژ صحیح آن طول عمر بیشتری خواهند داشت. اما با شارژ نادرست آن طول عمر آن کمتر خواهد بود. یکی از مشکلاتی که این باتری‌ها با استفاده و شارژ نادرست پس از مدت طولانی دچار خواهد شد؛ کاهش ظرفیت نگهداری شارژ است.

ساعت‌های هوشمند اپل امکانات زیادی را برای ما به ارمغان آوردند و از این رو استفاده از آنها به صورت روزانه است. به همین دلیل سلامت باتری آن حرف اول را می زند. اگر ساعت اپل واچ سری 5 شما مدتی است که در شارژ شدن و نگهداری آن دچار اختلال شده است؛ زمان آن رسیده است که باتری فعلی با قطعه یدکی مربوطه تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید باتری ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 سایز 44 میلیمتری را به صورت کاملا اورجینال و رو‌کاری از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران به هرماه ضمانت سلامت فیزیکی تهیه نمایید.

مشخصات

ظرفیت باتری
296

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

10 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید