هدفون سیمی راک اسپیس مدل Y6

550٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • اورجینال برند راک
  • اتصال سیمی
  • جک 3.5 میلی‌متری
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

هدفون سیمی راک اسپیس مدل Y6

هندزفری سیمی Rock space Y6 یکی از محصولات برند راک اسپیس است که برای افرادی که در طول روز قادر به پاسخگویی تلفن ‌همراه خود نیستند؛ طراحی و تولید شده است. یکی دیگر از موارد استفاده این نوع هدفون ورزشکارانی هستند که به یک هندزفری سبک، با کارایی بالا و طراحی زیبا نیاز دارند.

هندزفری سیمی Rock space Y6 دارای فرم قاب گوش قابل چرخش است که با گوشی های موبایل iOS و اندروید سازگار و برای فعالیت‌های ورزشی مناسب است. این نوع هندزفری به دلیل داشتن قاب، هنگام دویدن و تحرک ورزشی از گوش شما نمی افتد؛ ضمن اینکه از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار است.
کمپانی راک اسپیس یکی از بهترین برندهای باکیفیت و معتبر در دنیا است که در زمینه لوازم جانبی فعالیت می‌کند؛ این شرکت با ارائه‌ محصولات مرغوب به بازار جهانی، توانسته مشتریان و طرفداران بسیاری بدست آورد.
وزن این هدفون 17.6 گرم است. در برابر تعریق مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. از این هدفون از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. همچنین این هدفون آرگونومیک ظاهر شیک و کاربردی دارد. صدای خروجی از این هندزفری بسیار قوی و عالی است که این شفافیت بدلیل تکنولوژی آکوستیک است که در ساخت این محصول بکار گرفته شده است. در این محصول یک میکروفون وجود دارد تا کاربران با استفاده از آن بتوانند تماس‌های ورودی را پاسخ دهند. اتصال این هندزفری تنها از طریق جک 3.5 میلیمتری با تبلت ها و گوشی ها میسر است.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

هدست راک مدل RockLava Y10

850٬000 ‎تومان
اورجینال برند راک اتصال از طریق جک 3.5 میلی متری امکان اتصال تمام دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلیمتری دارای قابلیت نویزینگ و حذف صدای اطراف...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید