مک بوک پرو 13 اینچ رتینا با تاچ بار مدل MR9U2 - 2018

macbook pro 13 inch with true tone retina display MR9U2 - 2018

تعداد

عملکرد

 با قدرت بزرگ توانایی عالی است.

MacBook pro نوت بوک را به سطح کاملا جدیدی ذاز عملکرد و قابلیت حمل ونقل ارتقا می دهد.

هر جایی که اایده های خود را به شما می رسانند،شما سریعتر از هر زمان دیگری با پردازنده هایی با کارایی بالا وحافظه،گرافیک پیشرفته ذخیره سازی سریع خواهید بود .

پردازنده

قدرت بیشتر در هسته ها

با نسل هشتم پر دازنده های اینتل در عملکرد محاسباتی به ارتقا جدیدی دست می یابد.این یک پردازنده چهار هسته ای با نوار لمسی است که تا دو برابر در سرعت آن تاپیر دارد،پس زمانی که شما از پردازش حرفه ای مثل کد کامپایل ،اراِئه مدل های سه بعدی،اضافه کردن جلوه های ویژه یا رمز  گذاری ویدیو استفاده می کنید ،همه  چیز را سریعتر انجام می دهید.

eGPU Blakmagic

گر افیک دسکتاپ بدون دسکتاپ

Blackmagic Designیک پردازنده خارجی (eGPU)برای مک بوک پرو ایجاد کرده ، این موضوع  باعث می شود که شما بتوانید عملکرد گرافیکی دسکتاب را بدون از دست دادن  قابلیت های یک نوت بوک داشته باشید.Egpu Blak magicکه در یک محفظه آلومینومی قرار دارد ،هنوز قدرتمند  است اما مک بوک پرو خود را با استفاده از Thuneder bolt3شارژ می کند و دارای اتصالات ورودی/خروجی داخلی است که به طور همزمان هریک از تاندر بولت3و لوازم جانبی VR را می گیرند.

پس شما می توانید علاوه بر سرعت بخشیدن به برنامه های خود،محتوای VRایجاد کنید واز بازی فوق العاده در هر جایی که هستید لذت ببرید.

تراشه Apple T2

نسل بعدی امنیت

معرفی تبلت اپل T2،نسل دوم سیلیکون مکس مک ، طراحی شده توسط اپل برای ساخت MacBook pro حتی بیشتر امن است. این تراشه شامل یک همپوش پردازنده Enclaveامن است که پایه ای برای قابلیت بوت امن و قابلیت ذخیره سازی رمز گذاری شده را فراهم می کند  و کنترل کننده های SSDرا شامل می شود و تراشه Apple T2 آشنا را به Mac Book pro می دهد . سیری همیشه آماده است تا برنامه ها را باز کند، موسیقی را  پخش کند یا سوالات شما را پاسخ دهد.

Thunderbolt3

پورت قوی و همه کاره

ترکیبی از پهنای باند فوق العاده بالا و فن آوری استاندارد صنعت  usb-cبرای ایجاد یک پورت جهانی ارتقا یافته است.این ادغام انتقال داده ها،شارژو خروجی ویدیو در یک کانکتور واحد است که تا دو برابر پهنای باند تاندربولت2تا 40 گیگابایت بر ثانیه از توان تولید می کند. این مک بوک پرو با چهار پورت در دسترس است دستگاه های موجود به راحتی با یک کابل با یک اداپتور متصل می شوند و قابل برگشت است، بنابراین مهم نیست که شما چگونه متصل می کنید.

نوار لمسی

راه های بیشتری برای تولید مثبت است پس همیشه در دسترس است .

نوار لمسی کلید های عملکردی را که مدت زمان طولانی بالای صفحه کلید خود را با چیزی بسیار متنوع و کار آمد ساخته اند، جایگزین می کند. این به طور خودکار بر اساس چیزی که شما انجام می دهید، برای نشان دادن ابزار مربوطه که بصری برای استفاده از کنترل های سیستم مانند حجم روشنایی، روش های تعاملی برای تنظیم یا مرور از طریق محتوا و ویژگی های تایپ هوشمند مانند شکلک ها و متن پیش بینی شده است.

حرکات آشنا برای استفاده از نوار لمسی آسان است. ضربه بزنید تا کنترل نوار را گسترش دهید، برای تنظیم حجم و روشنایی، یا برای تماشای فیلم به عقب برگردید.

فقط آنچه شما نیاز دارید درست همان جای که نیازش دارید.

بسیاری از برنامه های ساخته شده در macbook pro دارای کنترل های نوار لمسی هستند که اقدامات مشترک مانند ارسال یک ایمیل یا فرمت کردن یک سند را آسان تر می کنند. نوار لمسی برای مطابقت با برنامه ای که استفاده می کنید، تغییر می کند و این میانبر ها در جلو و مرکز قرار می دهد و برنامه های شخص ثالث می توانند از نوار لمسی استفاده کنند.

نمایش و صوتی

موسیقی به گوش شما و آسان در چشم

صفحه نمایش retina در مک بوک پرو بهترین در مکینتاچ mac است. این دارای نور پس زمینه LED و نسبت کنتراست بالا و ارائه سیاه و سفید عمیق و سفید سفید می باشد. این رنگ از رنگ P3 برای سبزی های پر جنب و جوش و قرمز بیشتر از SRGB پشیبانی می کند. نوار لمسی دارای تکنولوژی  True Toneاست. تعادل رنگ سفید به طور خودکار برای مطابقت با درجه حوادث رنگ نور اطراف شما برای تجربه طبیعی مشاهده تنظیم می شود .

 MacBook دارای زیبایی متعادل و یک صدای با کیفیت بالا است که گوش دادن به صورت جدید با برد پویایی گسترده و باس بیشتر برای رونق حداقلی می باشد. بلند گوها به طور مستقیم به قدرت سیستم متصل می شوند و موجب تقویت بیشتر امواج می شود، بنابراین شما می توانید آهنگ را در پرواز ترکیب، ویدیو را در محل ویرایش و یا لذت بردن از یک فیلم در حال حرکت را تجربه کنید.

صفحه کلید

فضای کار شما فقط ساکت تر است.

صفحه کلید مک بوک پرو دارای یک مکانبزم پروانه ای است که چهار برابر ثبات کلیدی تر از مکانیزم قیچی سنتی و راحتی بیشتر را فراهم می کند. این مک بوک پرو با لمس نوار در حال حاضر دارای یک صفحه کلید با تجربه ثابت صاف تر می باشد. لنز قدرتمند لمسیForce TOUCH به انگشتان شما اجازه می دهد تا مکان بسیار جالبی را برای حرکت کلیک کنید.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید