هدفون سیمی WUW مدلR41

هدفون سیمی WUW مدلR41

450٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • اورجینال برند WUW
  • جک 3.5 میلی‌متری
  • اتصال سیمی
  • وزن 16 گرم
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

هدفون سیمی WUW مدلR41

هندزفری سیم دار WUW مدل R41 یکی از محصولات برند چینی دابلیو یو دابلیو است که در عین داشتن ویژگی‌های عالی، قیمت مناسبی نیز دارد.
کمپانی چینی WUW در ابتدا بر روی کیف‌های گوشی هوشمند تمرکز داشت و پس از آن زمینه فعالیت خود را گسترش داد و وارد حوزه لوازم جانبی الکترونیکی شد. این کمپانی اورجینال بودن محصولات را سرلوحه کار خود قرار داده است.
این هندزفری طراحی تخت و فلت شکل دارد که مانع از پیچ و تاب خوردن سیم می‌شود. ضمن اینکه انعطاف پذیری بسیار زیاد آن نقش موثری در مقاومت آن در برابر کشیدگی و شکستگی دارد. در طراحی این هندزفری خاصیت آهنربایی بکار رفته به شکلی است که اگر از آن استفاده هم نکنید؛ به یکدیگر متصل می‌شوند.
شما عزیزان می‌توانید هدفون سیمی WUW مدلR41 را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

هدفون بلوتوثی Anker مدل Life P3

3٬700٬000 ‎تومان
هدفون بلوتوثی Anker مدل Life P3 بهترین پیشنهاد اپل سرویس برای شما می باشد که در نهایت نیاز به کیفیت پخش صدا و مکالمه، به دنبال هدفونی با قیمت...

هدست راک مدل RockLava Y10

850٬000 ‎تومان
اورجینال برند راک اتصال از طریق جک 3.5 میلی متری امکان اتصال تمام دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلیمتری دارای قابلیت نویزینگ و حذف صدای اطراف...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید