کابل شارژر اورجینال ایرپاد سری 1

489٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • برداشته شده از روی پک
  • 1 متر و USB به لایتنینگ
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

کابل شارژر اورجینال ایرپاد سری 1

باتری ایرپاد 5 ساعت شارژدهی برای استفاده ترکیبی شنیدن موسیقی و مکالمه دارد. کیس ایرپاد تنها با 15 دقیقه شارژ کردن هدفون‌ها می‌تواند تا 3 ساعت شارژدهی داشته باشد که برای کامل شدن شارژ ایرپاد تنها 25 دقیقه لازم است. این فرآیند با کمک کابل شارژ اورجینال می‌تواند ضمن مراقبت از سلامت دستگاه، مدت زمان شارژ کردن و نگهداشتن شارژ را افزایش دهد.

کابل شارژر اورجینال ایرپاد سری 1 شامل یک کابل USB به Lightning است که برای شارژ ایرپاد‌های سری 1 استفاده می‌شود. این کابل شامل یک رابط Lightning است که به ایرپاد متصل می‌شود و دیگر سر آن شامل یک رابط USB است که به آداپتور شارژر یا کامپیوتر متصل می‌شود.

این کابل شارژر اورجینال ایرپاد سری 1 با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع Apple توانایی شارژ سریع و ایمنی را برای شارژ ایرپاد‌های سری 1 فراهم می‌کند. همچنین، این کابل شارژر اورجینال ایرپاد سری 1 با کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد با کیفیت، به منظور برطرف کردن هرگونه مشکل در شارژر ایرپاد‌های سری 1 طراحی شده است.

قابل تاکید است که کابل شارژ ایرپاد سری 1 می‌تواند در میزان نگهداری شارژ آن تأثیرگذار باشد. این کابل شارژ برای اتصال ایرپاد سری 1 به شارژر یا کامپیوتر استفاده می‌شود و در صورت استفاده از کابل شارژر نامناسب یا جعلی، می‌تواند باعث کاهش عمر باتری ایرپاد شود.

کابل شارژ ایرپاد سری 1 باید از نوع اورجینال باشد و به طور کلی، بهتر است از کابل شارژر اورجینال اپل برای شارژ ایرپاد سری 1 استفاده کرد. استفاده از کابل شارژر جعلی یا نامناسب می‌تواند باعث کاهش کیفیت شارژ و در نتیجه کاهش عمر باتری ایرپاد شود.

شما عزیزان می‌توانید کابل شارژ اورجینال ایرپاد 1 را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید. توجه فرمایید که این کالا از روی جعبه اصلی ایرپاد پرو برداشته شده و فاقد جعبه  است.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Airpods Series 1
ورودی
Lightning
خروجی
USB
طول
1 متر

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری گوشی ایرپاد سری 1 و 2

از 890٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی ایرپاد پک تک عددی دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور لطفا آموزش تعویض باتری ایرپاد...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید