کابل شارژر اورجینال ایرپاد سری 2

350٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • طول یک متر
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

تعداد

کابل شارژر 1 متری ایرپاد 2

ایرپاد نسل دوم معمولی و وایرلس نسبت به نسخه قبلی از لحاظ کیفیت صدا، کاهش نویزینگ، اتصالات بلوتوث و شارژدهی باتری پیشرفت چشمگیری داشته است که به شرح زیر می‌باشد:

  • 5 ساعت قابلیت استفاده مداوم در هنگام پخش فایل صوتی
  • 3 ساعت قادر به شارژدهی در هنگام استفاده از میکرفون و مکالمه

از این رو اهمیت طول مدت شارژدهی ایرپاد نسل 2 بدون آسیب دیدن سلامت دستگاه تنها به کابل و آداپتور آن مربوط است. این کابل باید کاملا اورجینال باشد. کابل شارژر اورجینال ایرپاد 2 یک کابل شارژر USB به Lightning است که به همراه ایرپاد 2 ارائه می‌شود. این کابل برای شارژ کردن باتری ایرپاد 2 و انتقال داده‌ها به دستگاه‌های دیگر مانند کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت استفاده می‌شود.
کابل شارژر اورجینال ایرپاد 2 با استفاده از تکنولوژی Lightning، شارژ سریعی را برای دستگاه شما فراهم می‌کند. همچنین، این کابل شارژر دارای طول مناسبی است که به شما اجازه می‌دهد تا ایرپاد 2 خود را در هنگام شارژ، به راحتی استفاده کنید.
در هنگام خرید کابل شارژر اورجینال ایرپاد 2، بهتر است از فروشگاه‌های رسمی و معتبر اپل خرید کنید تا از اصالت و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. با خرید کابل شارژر اورجینال ایرپاد 2، می‌توانید از عمر باتری دائمی و کیفیت عالی ایرپاد 2 خود لذت ببرید.

توجه فرمایید که این کالا از روی جعبه اصلی ایرپاد پرو برداشته شده و فاقد پک است؛ همچنین به دلیل اورجینال بودن، از نظر قیمت قابل قیاس با محصولات مشابه و تقلبی ارزان قیمت نمی‌باشد.

شما عزیزان می‌توانید کابل شارژ USB به لایتنینگ ایرپاد سری 2 را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Apple Watch Series 2
رنگ بدنه
سفید
ابعاد
1 متر طول

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید