کابل شارژ اورجینال ایرپاد مکس

750٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • برداشته شده از روی جعبه ایرپاد مکس
  • تایپ سی به لایتنینگ
  • ارسال به سراسر کشور 
تعداد

کابل شارژر اورجینال ایرپاد مکس

میزان مصرف باتری ایرپاد مکس به وسیله‌ی بسیاری عوامل متفاوتی تحت تأثیر قرار می‌گیرد، از جمله:

  • حجم صدای پخش شده: هر چه صدای پخش شده بلندتر باشد، میزان مصرف باتری بیشتر خواهد بود.
  • فاصله بین ایرپاد مکس و دستگاه پخش موزیک: فاصله بیشتر بین دستگاه پخش موزیک و ایرپاد مکس، میزان مصرف باتری را افزایش می‌دهد.
  • استفاده از ویژگی‌های بیشتر: استفاده از ویژگی‌های اضافی مانند فعال کردن حالت noise-cancelling، بیشترین میزان مصرف باتری را مصرف می‌کند.

اگر ایرپاد مکس شما کاملاً شارژ شده باشد، باتری آن حدود 20 ساعت استفاده پشت سر هم (continuous playback) را پشتیبانی می‌کند. با این حال، نیاز به شارژ مجدد ایرپاد مکس بسته به شرایط استفاده شما ممکن است متفاوت باشد.

کابل شارژ ایرپاد مکس یک کابل Lightning به USB-C است که برای شارژ ایرپاد مکس استفاده می‌شود. این کابل شارژ از هر دو طرف قابل استفاده است، به این معنی که یک سر آن به پورت Lightning درون ایرپاد مکس و دیگر سر آن به پورت USB-C متصل می‌شود.

مدت زمانی که به طور کامل برای شارژ ایرپاد مکس نیاز است، بسته به میزان شارژ باتری ایرپاد مکس است. با این حال، با استفاده از کابل شارژ مربوطه، می‌توانید ایرپاد مکس خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ کنید. به علاوه، با استفاده از آداپتور مناسب، می‌توانید ایرپاد مکس خود را به صورت سریع‌تر شارژ کنید.

در صورتی که کابل شارژ ایرپاد مکس شما خراب شده یا گم شده باشد، می‌توانید از کابل شارژ Lightning به USB-C دیگری که به طور معمول با دستگاه‌های اپل همراه است، استفاده کنید.

استفاده از کابل شارژر مناسب و اورجینال اهمیت زیادی در سلامت و طول شارژدهی دارد. شما عزیزان می‌توانید کابل شارژر اورجینال ایرپاد مکس را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی ار فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید. در زمان خربد توجه فرمایید که این کابل از روی جعبه اصلی ایرپاد مکس برداشته شده و فاقد پک بسته‌بندی است. همچنین به دلیل اورجینال بودن، از نظر قیمت قابل قیاس با محصولات مشابه و تقلبی ارزان قیمت، نمی‌باشد.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Airpods Max
ورودی
USB-C
خروجی
Lightning

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید