• حراج!
ایرپاد پرو دست دوم

هدفون بی سیم اپل ایرپاد پرو دست دوم | AirPods Pro

5٬800٬000 ‎تومان
بدون مالیات

هدفون بیسیم اپل ایرپاد پرو | دست دوم

AirPods Pro


  • 100% اورجینال 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • سلامت بدنه درحد نو
  • ایرپاد پرو نسل1 
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

airpod gif

معرفی Airpods Pro اپل

ایرپاد چیست ؟

Airpods Pro اپل به تازگی توسط کمپانی اپل معرفی شد. این ایرپادز بیسیم در حالتی به دور از هرگونه سر و صدا و در سکوت خبری معرفی شده و از قابلیت های آن به حذف نویز محیطی بسیار خوب و قیمت مناسب در حدود 249 دلار اشاره شده است.

طراحی Airpods Pro

ایرپادز پرو اپل در این نسخه جدید خود وزن کمتری دارد و بر خلاف Airpods های دیگر از ساختار توگوشی به صورت نرم بهره می برد. این قابلیت جدید در Airpods Pro اپل یک سیاست واقعا عالی در جذب هرچه بیشتر کاربران به حساب می آید. چراکه در سری های قبلی اپل سری به صورت نرم در گوشی فرو نمی رفت و حالت سخت داشت؛ اما در این سری برای افرادی که عاشق هدفون های بیسیم با سری نرم می باشند، طراحی شده و این گونه هر دو گروه کاربران را جذب محصولات خودش کرده است.

airpod pro

هدفون در کنار کالای اصلی از سه سری سیلیکونی با سایز های متفاوت گوشی تشکیل شده است تا استفاده را راحت تر کرده و صدای کاملاً گسترده و فراگیر را در درون گوش ایجاد کند.

با فشار دادن قسمت حسگر و لمس آن می توانید موسیقی را پخش یا مکث کنید، بین ترک ها حرکت کنید و تماس را پاسخ داده یا قطع کنید.

قابلیت های ایرپادز پرو

در بطن ایرپادز پرو هواکش هایی قرار داده شده تا به علت قرار گرفتن کامل گوشی در درون گوش، فشار، متعادل سازی شود. جدای از این ها باید بگوییم که ایرپادز اپل دارای استاندارد مقاوم در برابر تعریق بدن و ضد آب بودن نیز می باشد.

حذف نویز با میزان بالا در محیط و استفاده از دو میکروفون و یک الگوریتم نرم افزاری خاص در هدفون بیسیم اپل، موجب شده تا گوشی ها با هر نوع گوش از هر فردی تطبیق و وفق داده شود.

ایرپادز های نسل جدید اپل توانایی این را دارند تا موسیقی را بسته به نوع گوش هر شخص به بهترین حالت انتقال دهند؛ این کار با تنظیم خودکار تمامی فرکانس های بم و میانی فایل در حال پخش انجام می شود. نام این ویژگی Adaptive EQ است.

با توجه به بررسی های انجام شده، آمپلی فایر های خاص هدفون های بیسیم اپل به گونه ای زیبا، گستره دینامیکی صدا را افزایش داده و در کنار آن به مصرف بهینه باتری نیز کمک می کنند. درایور اسپیکر ساخته شده به صورت سفارشی نیز دارای برون گشت بالا بوده و به راحتی نویز را ساقط می کند. این درایور به راحتی باسی تا فرکانس 20 هرتز و صدایی کاملاً دقیق را به گوش شما کاربران می رساند.

airpod pro

حالت Transparency این اجازه را به شما کاربران می دهد تا در حین گوش دادن به موسیقی نیز بتوانید صدای بیرون را از طریق میکروفون دریافتی متوجه شوید؛ این کار با فشار دادن بخش پایین ایرپادز پرو انجام می گیرد. با این قابلیت صدای اطراف شما نه به گونه ای بلند تر از موسیقی بلکه عادی و یکسان با موسیقی، به گونه ای که لذت شنیدن موسیقی را از بین نبرد، به گوش شما خواهد رسید. حرکت از این حالت به حالت نرمال و بدون دریفات صدای بیرونی به صورت خودکار توسط اپل انجام می گیرد و دیگر نیاز به لمس بخش خاصی نیست.

نحوه کار نویز گیر

یک میکروفون و هدفون در هر یک از ایرپاد ها وجود دارد؛ هدفون اول رو به بیرون قرار گرفته و نویز بیرونی را شناسایی میکند، سپس به وسیله ی آنتی نویز معادل قبل از رسیدن صدا های اطراف به گوشتان، آن را تا حد بالایی حذف و از بین می برد.

میکروفون دوم نیز در بخش داخلی Airpods Pro قرار گرفته و نقش حذف نویز های درونی میکروفون را دارد.

گفتنی است تمامی این کار ها با نرخی معادل با 200 بار بر ثانیه بر روی سیگنال های صوتی انجام می گیرد.

سخت افزار

سخت افزار به کار رفته در Airpods Pro از نوع چیپ اختصاصی H1 بوده که 10 هسته صوتی در درون خودش دارد. بار تأمین تمامی مسئولیت ها به دوش H1 بوده و با کمک سیستم SiP به نام سیستم در پکیج، باعث حذف نویز سریع و تولید صدایی زیبا می شود. در کنار این ها میتوانید با گفتن Hey Siri نیز فرامین دستیار صوتی اپل را فعال کنید!.
این هدفون بیسیم، 5 ساعت زمان گوش دادن به موسیقی برایتان فراهم می کند که در صورت فعال بودن نویز گیر محیطی به صورت دائم، به 4 ساعت و نیم کاهش می یابد. برای تماس های تلفنی به صورت دائم نیز 3 ساعت و نیم باتری دهی داریم.
به لطف شارژر بیسیم گوشی اپل، شارژر درون باکس و شارژر مازاد برای 24 ساعت پخش موسیقی و 18 ساعت مکالمه نیز باتری داریم!.

مقالات مربوط به ایرپاد اپل

اپل سرویس حس خوش  قطعات اورجینال اپل در ایران 

Grade 
1401-06-20

تضمین ضمانت

شما ضمانت میکنین اصل بودن ؟ سلامت ؟

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

آیفون 6 حافظه 64GB دست دوم

3٬200٬000 ‎تومان
آیفون 6  64GB دست دوم 100% اورجینال  دارای ضمانت سلامت فیزیکی کالا  دارای مهلت تست  انتقال مالکیت و ریجستر شده  ارسال به سراسر کشور 

مجیک ماوس سری 1 دست دوم

2٬550٬000 ‎تومان
مجیک ماوس ۱ دست دوم در حد نو Magic Mouse 1 100% اورجینال2400 دارای ضمانت اصالت کالا دارای ضمانت سلامت فیزیکی مناسب استفاده برای تمامی...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید