دسته بازی آی پگا مدل PG-9139

برخورداری از باتری 650 میلی آمپری

تعداد

طراحی و ساخت دسته بازی IPEGA 9139 به شکلی انجام شده تا در حین بازی کردن طولانی مدت، کاربر احساس خستگی نکند و بتواند همانند یک بازیکن حرفه‌ای تسلط کاملی به بازی داشته باشد. دسته آیپگا از کاربری چندمنظوره برخوردار است و علاوه بر اتصال به نینتندو سوییچ، به PC، گوشی و تبلت اندرویدی، tv box،smart tv نیز متصل میشود.
دسته بازی IPEGA 9139 از ویژگی خاصی نسبت به دیگر مدل های مشابه برخوردار است، که امکان تعویض محل دکمه متناسب با راحتی کاربر فراهم می باشد. ضمنا برد این دسته تا 8 متر میرسد و باتری لیتیوم با ظرفیت 650 میلی آمپر ساعت قابلیت بازی تا 15 ساعت را برای کاربر فراهم میکند.
صفحه رویی مشکی دسته قابلیت جداسازی دارد و با استفاده از راهنما امکان چرخش و باز شدن دکمه که روی دسته کشیده شده است، دکمه از دسته جدا شده و در محل دلخواه نصب میشود. یک ویژگی بسیار خوب این دسته بازی این است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید شخصی سازی محل کلیدها را مطابق با خواست خود انجام دهید. توصیه میشود حتما قبل از نصب و استفاده دفترچه راهنما و طریقه اتصال را مطالعه کنید.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

پایه شارژر دسته پلی استیشن 5

1٬150٬000 ‎تومان
با پایه شارژر دسته پلی استیشن 5، دسته های بازی خود را به سرعت و بهره وری بیشتری شارژ کنید. این پایه شارژر با طراحی کاربرپسند و عملکرد قابل اعتماد،...

دسته بازی های کپی PS4

547٬260 ‎تومان
گیم پد های کپی PS4  Dual Shok GamePad Playstation 4 کیفیت های کپی  مناسب برای play station 4 بی سیم ضمانت سلامت فیزیکی  ارسال به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید